ثبت نام افزون بر 352 هزار دانش آموز گیلانی در سامانه سناد


ثبت نام افزون بر 352 هزار دانش آموز گیلانی در سامانه سناد

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: از زمان شروع ثبت نام تاکنون، 352 هزار و 197 دانش آموز در این استان برای سال تحصیلی 99 - 98 در سامانه سناد ثبت نام کردند.

به گزارش ایرنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، حاکیست نادر جهان آرای افزود: ۹۰ / ۹۵ درصد واجدین شرایط، در سامانه سناد آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند.

وی با بیان این که ثبت نام دانش آموز تا پایان شهریور ماه جاری ادامه دارد، تاکنون ۱۸۹ هزار و ۶۹۷ در مقطع ابتدایی، ۸۸ هزار و ۷۴۳ نفر در دوره اول متوسطه و ۷۳ هزار و ۷۵۷ دانش آموز در دوره دوم متوسطه ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به بازنشسته شدن حدود یک هزار و ۲۰۰ فرهنگی تا پایان شهریور ماه جاری اظهار داشت: امسال با ورود ۲۳۱ پذیرفته شده آزمون استخدامی سال قبل و ۷۴ فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان، در مجموع ۱۷ هزار و ۲۶۰ فرهنگی اول مهر را در کلاس های درس با آمادگی کامل آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تاکنون برای ۵ / ۸۳ درصد فرهنگیان استان ابلاغ صادر شده و برای بقیه همکاران به زودی صادر خواهد شد.

وی بیان داشت: با تمهیدات اندیشیده شده در شورای پروژه مهر مراسم نمادین بازگشایی مدارس اول مهر در هنرستان کیومرث صابری ناحیه یک رشت برگزار خواهد شد.

سه هزار و ۳۹ مدرسه دولتی و ۸۲۴ مدرسه غیر دولتی پذیرای دانش آموزان گیلانی در سال تحصیلی ۹۹_ ۹۸ هستند.

۷۲۸۶ /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز