بخشی از مطالبات بیمه ای مراکز درمانی خراسان رضوی پرداخت شد


بخشی از مطالبات بیمه ای مراکز درمانی خراسان رضوی پرداخت شد

مشهد- ایرنا- 930 میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت در سطح استان خراسان رضوی پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در سومین مرحله از پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در این استان امسال مطالبات تیر ماه داروخانه ها و همچنین طی خرداد ماه سایر موسسات درمانی از جمله مراکز خدمت رسانی سطح یک روستاها پرداخت شده است.
دکتر سید مرتضی وجدان افزود: از این مبلغ ۵۴۰ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال مربوط به بخش دانشگاهی و مبلغ ۳۸۰ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال مربوط به مطالبات بخش غیردانشگاهی بود.

وی ادامه داد: همچنین در این راستا بطور علی الحساب تیر ماه ۱۳۹۸ مراکز درمانی سطح یک روستاها و ۶۰ درصد مطالبات تیر ماه داروخانه ها در خراسان رضوی تسویه شد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: مطالبات خرداد ماه مراکز دیالیز، مطبهای پزشکان و دندانپزشکان نیز به صورت قطعی، ۷۰ درصد مطالبات خرداد ماه موسسات و دانشگاهها و علی الحساب خرداد بیمارستانهای غیردانشگاهی در سطح این استان نیز پرداخت شده است.
وی افزود: به منظور تشویق پزشکان شرکت کننده در "طرح نسخه نویسی الکترونیک" نیز همه مطالبات اسناد پذیرش شده نسخ الکترونیکی در خراسان رضوی به صورت خارج از نوبت تا تیر ماه پرداخت شد.
وجدان گفت: هم اکنون ۹۰ درصد اسناد پذیرش شده مرداد ماه این گروه از پزشکان خراسانی نیز در حال پرداخت است.

۵۸ درصد از جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش سازمان بیمه سلامت هستند.

۳۰۲۷/۱۸۵۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا