شهرداری شهرکرد احداث جاده سلامت را تسریع کند


شهرداری شهرکرد احداث جاده سلامت را تسریع کند

ایرنا نوشت : رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری روند احداث مسیر کوهپیمایی و جاده سلامت در مرکز چهارمحال و بختیاری را تسریع کند.

حیدر علیپور دهکردی در یکصد و نود و چهارمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: شهرداری شهرکرد باید هر چه سریع‌تر نسبت به تسریع در روند اجرایی احداث مسیر کوهپیمایی سلامت در خیابان شمالی بوستان تهلیجان اقدام لازم را انجام دهد.

وی افزود: شورای اسلامی شهرکرد در تبصره ۳۸ بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری برای احداث مسیر کوهپیمایی سلامت مرکز چهارمحال و بختیاری به طول حدود یک‌هزار و ۴۰۰ متر ۳ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است.

براساس تبصره ۳۸ بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری شهرکرد، این شهرداری موظف شده در سال جاری به منظور تامین زیرساخت‌های ورزش محلات و تندرستی نسبت به ایجاد "جاده سلامت"، "لاین دوچرخه‌سواری" و مسیر کوهپیمایی سلامت در دامنه بوستان تهلیجان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای متولی ذی‌ربط اقدام کند.

علیپور دهکردی تصریح کرد: مسیر کوهپیمایی سلامت شهرکرد به منظور تامین زیرساخت‌های ورزش محلات و ارتقای کیفی و کمی تندرستی جامعه اجرا خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: شهرداری حق ندارد نسبت به تزئین دیوار استانداری چهارمحال و بختیاری در خیابان حافظ شمالی اقدام کند.

مصطفی حیدری تاکید کرد: هزینه تزئین دیوار استانداری چهارمحال و بختیاری در خیابان حافظ شمالی حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که این بودجه در هیچ کجای بودجه شهرداری شهرکرد پیش‌بینی نشده است.

در یکصد و نود و چهارمین نشست علنی و در سومین سال فعالیت شورای اسلامی شهرکرد مسئولان کمیسیون‌های داخلی و نمایندگان این شورا در سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری و کمیسیون‌های خارجی این شورا انتخاب و اعلام شدند.

براساس این انتخاب علیرضا توکلی زانیانی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرکرد در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، حیدر علیپور دهکردی در سازمان‌های آتش‌نشانی و مدیریت پسماند، امامقلی بلالی دهکردی در سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری و آرامستان‌ها، مصطفی حیدری در سازمان حمل و نقل بار و مسافر، حمید فتح‌اللهی دهکردی در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و طیبه شریفی در سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین فنآوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد تعیین شدند.

همچنین حیدر علیپور دهکردی به عنوان رئیس کمیسیون‌های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و برنامه و بودجه، طیبه شریفی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و امور ورزشی، مصطفی حیدری به عنوان رئیس کمیسیون حقوی، پیگیری و نظارت، امامقلی بلالی دهکردی به عنوان رئیس کمیسیون املاک و نظارت، حمید فتح‌اللهی دهکردی به عنوان رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری و علیرضا توکلی زانیانی به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری (طرح و برنامه‌ریزی شهری) انتخاب شدند.

در این نشست فرهاد رئیسی دهکردی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرکرد در کمیسیون رفاهیات و ماده ۱۷ و ماده ۷۷ و حیدر علیپور دهکردی، طیبه شریفی و فرهاد رئیسی دهکردی به عنوان نمایندگان این شورا در کمیسیون ماده ۵۵ شهرداری معین شدند.

همچنین امامقلی بلالی دهکردی، مصطفی حیدری و طیبه شریفی به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهرکرد در شعبه‌های بدوی ماده ۱۰۰ و علیرضا توکلی زانیانی و حمید فتح‌اللهی دهکردی به عنوان نمایندگان این شورا در کمیسیون‌های تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری انتخاب شدند.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

46

کد خبر 1299544

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...