عضو شورای تهران: اتهام شهیدزدایی به مدیریت شهری یک ستم آشکار است


عضو شورای تهران: اتهام شهیدزدایی به مدیریت شهری یک ستم آشکار است

تهران-ایرنا- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: شورای پنجم و مدیریت شهری ممکن است در برخی مواضع منتقد مدیریت شهری پیشین باشد اما اتهام عنوان شهید زدایی به هیچ وجه به همکاران مان در شورای شهر چهارم و مدیریت شهری آن سالها برازنده نبود و یک ستم آشکار به شمار می آید.

به گزارش ایرنا محمد جواد حق شناس روز یکشنبه در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای افزود: مدتی است پروژه تخریب و دروغ افکنی تبدیل به دستور کار برای برخی از مرتبطین با حوزه رسانه شده است و ناآگاهانه به شیپوری می دمند که هیچ کس و مرجعی از آن سود نمی برد.
وی گفت: برغم تکذیب هایی که توسط روابط عمومی شهرداری و شورا صورت گرفته است باز از نشر اخبار نادرست کوتاه نمی آیند.

حق شناس ادامه داد: در دوسال گذشته در کمیسیون نامگذاری شورای شهر حدود ۳۸ درصد نامگذاری ها به نام شهیدان انقلاب دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: حتی یک گزارش از بنیاد شهید و خانواده شهیدان درخصوص بی توجهی و حتی کم توجهی و خصوصا در خصوص زدودن عنوان شهید از پلاک های نامگذاری شده گزارشی نشده است.

عضو شورای تهران خاطر نشان کرد: در برخی گزارش های محدود از مغایرت تابلوهای پرچمی با تابلوهای معابر در دوره پیشین شهرداری مربوط به سال ۹۴ مطرح که بر اساس دستور شهردار همین تعداد محدود نیز اصلاح شده است.
تهرام/۷۲۴۴//۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید