نقش کتاب‌ درمانی در ارتقای مهارت‌های مثبت در کودکان و نوجوانان


نقش کتاب‌ درمانی در ارتقای مهارت‌های مثبت در کودکان و نوجوانان

نقش «کتاب‌ درمانی در ارتقای مهارت‌های مثبت در کودکان و نوجوانان» در نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی کتاب‌خانه‌ مرجع کانون بررسی می‌شود.

نقش کتاب‌ درمانی در ارتقای مهارت‌های مثبت در کودکان و نوجوانان نقش کتاب‌ درمانی در ارتقای مهارت‌های مثبت در کودکان و نوجوانان
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نشست «کتاب‌ درمانی در ارتقای مهارت‌های مثبت در کودکان و نوجوانان» با حضور مهدی ملک‌محمد، مشاور روان‌شناسی کودک و نوجوان و سپهر هاشمیان، روان‌شناس بالینی و روان‌درمانگر تحلیلی در زمینه‌ کتاب‌ درمانی و ارتقای مهارت‌های مثبت در کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

هفتادوهشتمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ در کتاب‌خانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴ (ساختمان ملک‌شامران) برپا می‌شود و حضور تمامی علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با موضوع‌های مختلف و با حضور کارشناسان هر حوزه دوشنبه آخر هر ماه در این کتابخانه برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)