اختتامیه سوگواره ملی «علمدار کربلا» برگزار می شود/ تمدید مهلت ارسال آثار تا 5 مهرماه


اختتامیه سوگواره ملی «علمدار کربلا» برگزار می شود/ تمدید مهلت ارسال آثار تا 5 مهرماه

حجت‌الاسلام چراغی‌پور با اعلام تمدید مهلت ارسال اثر به ششمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» تا پنجم مهرماه، گفت: اختتامیه این سوگواره 14 مهر ماه به میزبانی استان ایلام برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری ششمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» در رشته های شعر، آواها و نواهای عاشورایی و عکس در 14 مهر ماه سال جاری، اظهار کرد: پیش از این مهلت ارسال اثر به این سوگواره، پایان شهریور ماه اعلام شده بود اما به دلیل استقبال از این فراخوان، فرصت شرکت تا پنجم مهر ماه تمدید شد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام افزود: موضوعات این سوگواره در بخش های عکس، شعر، آواها و نواهای عاشورایی با محوریت شخصیت حضرت ابوالفضل(ع) است و اختتامیه این سوگواره در استان ایلام با حضور مقامات کشوری و رئیس و معاونان ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار می شود.

وی با اعلام ارسال 210 اثر به این فراخوان تا کنون، تصریح کرد: شناسایی استعدادهای برتر ادبی، ایجاد رقابت سالم میان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های هنری موجود در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تولید آثار فاخر ادبی در حوزه معارف دینی و آیینی از اهداف این سوگواره است.

یادآور می شود، سوگواره ملی «علمدار کربلا» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام و مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و همکاری روابط عمومی حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ستاد بازسازی عتبات عالیات همزمان با ماه صفر (14مهر ماه) برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا