4000 کلاس درس در چهارمحال و بختیاری غیراستاندارد است


4000 کلاس درس در چهارمحال و بختیاری غیراستاندارد است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: 600 مدرسه با 4000 کلاس درس، نیازمند استانداردسازی سیستم گرمایشی بوده که بیشتر این مدارس دارای بخاری گازسوز غیر استاندارد هستند.

.حمیدرضا براتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید برای 450 کلاس درس استانداردسازی سیستم گرمایشی انجام شده است.

وی افزود: از ابتدای آغاز طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی در استان تا ابتدای مهر سال جاری، یک‌هزار مدرسه در قالب شش هزار کلاس درس سیستم گرمایشی آن‌ها استانداردسازی شده است.

براتی گفت: 600 مدرسه با چهار هزار کلاس درس، نیازمند استانداردسازی سیستم گرمایشی بوده که بیشتر این مدارس دارای بخاری گازسوز غیر استاندارد هستند.

وی با اشاره به اینکه از چهار هزار کلاس درسی که نیازمند استانداردسازی سیستم گرمایشی هستند، کمتر از 10 درصد دارای بخاری نفتی هستند، ادامه داد: عمده این مدارس در شهرستان کوهرنگ به خصوص بخش بازفت قرار دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تاکید کرد: در صورتی که شرکت گاز کار گازرسانی را در مناطق مذکور به اتمام برساند با وجود اینکه اعتبارات این استانداردسازی فراهم است تا پایان سال جاری، بخاری‌های نفتی برچیده و بخاری‌های هرمتیک جایگزین بخاری نفتی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی، 30 مدرسه جدید تکمیل شده و تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان