نیش و کنایه «نیمار» به مقامات بارسا


نیش و کنایه «نیمار» به مقامات بارسا

تهران- ایرنا- «نیمار» مدعی است که می‌تواند با خصومت هواداران پی‌اس‌جی کنار آمده و علاوه بر این، «دلایل شخصی» را پشت پرده تمایلش برای ترک پاریس عنوان کرد و اظهار داشت: وارد جزئیات مذاکرات ناموفق نمی‌شوم اما من هر کاری را که می‌توانستم، کردم اما «آنها» نه!

مهاجم برزیلی شب گذشته در ورزشگاه پراک دو پرنس از سوی هواداران خودی مورد اهانت قرار گرفت و "هو" شد.

با این وجود، نیمار با یک قیچی برگردان شگفت‌انگیز در وقت‌های اضافی بازی، سه امتیاز را برای پاریسی‌ها تثبیت کرد.

این اولین بازی مهاجم ۲۷ ساله از آغاز فصل جدید لوشامپیونه بود؛ در واقع او پیش‌تر به دلیل وجود گمانه‌زنی‌های زیاد پیرامون ادامه همکاری وی با پاریسی‌ها، از سوی «توماس توخل» در فهرست ۱۸ نفره پی‌اس‌جی قرار نمی گرفت؛ البته مصدومیت را هم به فهرست مشکلات مرد پرحاشیه برزیلی اضافه کنید.

مرد دردساز تیم ملی برزیل در طول تابستان امسال برای بازگشت به بارسلونا تقلای زیادی کرد اما به بن‌بست خوردن مذاکرات و رد تمام پیشنهادهای بارسا از سو ی پاریسی‌ها منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و ناامید شدن امیدهای شد.

گروهی از هواداران پی‌اس‌جی پیش از آغاز دیدار شب گذشته مقابل استراسبورگ با انتشار بیانیه‌ای نیمار را به "بی‌احترامی کردن" به باشگاه متهم کرده و مدعی شدند که رفتارهای وی در طول تابستان برای جدایی از پی‌اس‌جی این باشگاه و هوادارانش را تحقیر کرده است.

نیش و کنایه «نیمار» به مقامات بارسا

با این وجود، مرد برزیلی مصرانه مدعی است که پشت پرده تمایلش برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن، دلایلی موجه نهفته و متعهد شد که هرگونه رفتار خصومت‌آمیز از سوی هواداران را نادیده خواهد گرفت.

وی در این خصوص اظهار داشت: در ورزشگاه‌های زیادی بازی کرده‌ام که مرا "هو" کرده‌اند؛ ناراحت‌کننده است اما می‌دانم از حالا به بعد شرایط برای من درست مثل این است که در تمام بازی‌ها خارج از خانه بازی می‌کنم.

نیمار ادامه داد: صادقانه و بی‌پرده بگویم که هیچ خصومیتی با هواداران ندارم؛ در مورد پاری‌سن‌ژرمن هم همینطور است اما همه می‌دانستند که قصد من جدایی بود و این موضوع را به وضوح بیان کردم؛ دلایلی وجود داشت که بیشتر آنها شخصی بود اما به هیچ‌عنوان خصومتی با باشگاه یا هواداران در کار نبود و نیست.

مهاجم سلسائو در ادامه افزود: اما زمانی که شما در شغلتان احساس خوبی ندارید طبیعی است که به دنبال شغل دیگری بگردید؛ داستان در مورد من هم اینطور بود؛ دلایل شخصی داشتم و می‌خواستم پاریس را ترک کنم.

نیش و کنایه «نیمار» به مقامات بارسا

مرد برزیلی از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص اینکه چرا جدایی وی از پاری‌سن‌ژرمن محقق نشد، خودداری کرد اما با توجه به اینکه دست‌کم آینده وی تا زمستان با تیم پاریسی گره خورده است، وی متعهد شد که روی داستان جدایی و رفتن خود به بارسا خط کشیده و تمام تمرکز خود را برای پی‌اس‌جی خرج کند.

وی در این باره تاکید کرد: در مورد اینکه چه اتفاقی در مذاکرات افتاد، وارد جزئیات نمی‌شوم؛ مردم می‌دانند چه اتفاقی افتاده و حالا هم آن داستان تمام شده است؛ من به وضوح تمایل خود را ابراز کرده و نهایت تلاشم را انجام دادم اما متاسفانه آنها این کار را نکردند؛ امروز من بازیکن پی‌اس‌جی هستم و متعهد می‌شوم که در زمین بازی نهایت تلاشم را برای این تیم انجام داده، به وظایف خود عمل و با خوشحالی در زمین بازی کنم؛ این اولین بار و آخرین باری است که در مورد این موضوع حرف می‌زنم؛ از حالا به بعد تمام فکر من در پاریس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید