دومین دوره بین‌المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی برگزار می‌شود


دومین دوره بین‌المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - دومین دوره بین‌المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف آشنایی دانشجویان و محققان با آخرین یافته‌های علمی، برگزار می‌شود.

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری دومین دوره بین‌المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی که دانشگاه تربیت مدرس میزبان آن است، حمایت می‌کند. دانشجویان و اساتید در این دوره به مدت ۸ روز با آخرین دستاوردهای علمی این حوزه آشنا می‌شوند. برگزاری این دوره با حضور اساتید برجسته گامی برای توانمندسازی دانشجویان محسوب می‌شود.

در این دوره بین‌المللی آموزشی مبانی تئوری علوم اعصاب شناختی از جمله اصول انتقالات نورونی، گیرنده‌ها و کانال‌های یونی، شکل‌گیری و شکل پذیری سیناپسی، حافظه و یادگیری، مکانیسم‌های بینایی و شنوایی، تخریب و ترمیم در سیستم عصبی، مبانی الکتریکی انتقالات عصبی، مکانیسم‌های درک حسی و ابزارهای مطالعه الکتریکی مغز در سی و پنج جلسه سخنرانی توسط چهار تن از اساتید مجرب از کشورهای آمریکا، انگلیس و هند تدریس می‌شود.

دانشجویان، محققان، اساتید و علاقه‌مندان در حوزه‌های روانشناسی شناختی، روانپزشکی، فنی و مهندسی و سایر رشته‌های علمی و آموزشی مرتبط با مغز می‌توانند در این دوره بین‌المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی بطور رایگان شرکت کنند. دومین دوره بین‌المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی ۸ تا ۱۵ مهرماه سال جاری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی