مطابق قانون با دروغ‌پراکنی برخورد شود/ مطهری و سلحشوری برای مطرح‌شدن مانور می‌دهند


مطابق قانون با دروغ‌پراکنی برخورد شود/ مطهری و سلحشوری برای مطرح‌شدن مانور می‌دهند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: قوه قضائیه باید مطابق قانون بدون هیچ گونه گذشت و ترحم، وظیفه قانونی خود در قبال رسانه‌هایی که شایعه پراکنی‌ می‌کنند، انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مزگی‌نژاد کارشناس مسائل سیاسی، در گفت‌وگو با خاورستان، پیرامون ماجرای دروغ دختر آبی که رسانه خبر آنلاین به آن ضریب داد، اظهار کرد: ما از اول انقلاب اسلامی تاکنون مورد هجمه‌های بسیار زیاد دشمن قرار گرفته‌ایم؛ این افراد چه داخلی و چه خارجی باشند وابستگی خود را به غرب در بسیاری از جاها نشان داده‌اند.

وی افزود: دشمنان ما دنبال این هستند که از یک حادثه کوچک در کشور ما جریان بسازند و در واقع روی این جریان موج‌سواری کنند.
کارشناس مسائل سیاسی به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: در جریان فتنه 88 خانم آقاسلطان را مطرح کردند و مسائل مختلفی را به بار آوردند تا برخوردی را با نظام جمهوری اسلامی ایران در کنوانسیون‌های حقوق‌بشر خود داشته باشند و مسئله دختر آبی نیز یک موضوع عادی بود و این دختر خانم با یک انگیزه‌ای دست به این عمل زد و بعضی‌ها به دنبال این هستند که یک صحنه گردانی کنند و در این صحنه گردانی بتوانند از این آب گل آلود ماهی بگیرند.
مزگی‌نژاد با اشاره به این‌که بعضی از رسانه‌ها تعمد ندارند و به عنوان یک خبر هیجانی منتشر می‌کنند و بعد هم که مورد تذکر قرار می‌گیرند آن موضوع را کنار می‌گذارند و ادامه نمی‌دهند، تصریح کرد: اما برخی از رسانه‌ها متاسفانه علی‌رغم اخطارهایی که دریافت می‌کنند متاسفانه راه خودشان را می روند و قوه قضائیه باید مطابق قانون بدون هیچ‌گونه گذشت و ترحم، وظیفه قانونی خود در قبال این‌گونه شایعه پراکنی‌ها انجام دهند و هر کسی که در این مسیر قدم می‌گذارد را به سزای اعمالش برسانند و این موضوع را به طور علنی مطرح کنند تا مردم متوجه شوند که در کشور قانون مجازات اسلامی است و اگر بخواهند از خطوط قرمز نظام عبور کنند با آن‌ها برخورد خواهد شد لذا وظیفه قوه قضائیه در این موضوع روشن است و امیدواریم برابر قانون با این مجموعه‌ها برخورد شود.
وی به مصاحبه پدر سحر خدایاری اشاره کرد و افزود: پدر سحر خدایاری تمام مواردی که دشمنان در تریبون‌های مختلف خود مطرح کرده بودند را رد و پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد و همه آن حرف‌ها را تکذیب کرد.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: یک سری افراد در داخل کشور هستند که می‌خواهند خود را نشان دهند و در جامعه معرفی شوند یا کمبود شناسایی در جامعه دارند که از این فضاها برای مطرح کردن خود استفاده می‌کنند.
مزگی‌نژاد تصریح کرد: آقای مطهری، خانم سلحشوری یا کسانی که در رأس هستند برای این‌که در جامعه مطرح شوند روی این مسائل مانور می‌دهند و می خواهند یک فضای گل‌آلودی را ایجاد کردند.
وی افزود: خانم سلحشوری این موضوع را با جوانی که خودش را در تونس آتش زد و موجب بیداری اسلامی شد مقایسه کرد و این حاکی از این است که این خانم یا انقلاب اسلامی را نشناخته است یا اگر شناخته منافعی دارد و می خواهد از این موضوع منافع خود را تامین کند در حالی که ما از این نوع مسائل در کشور داشتیم و بدانید آن‌ها به نتیجه‌ای نمی‌رسند و فقط خود را خسته می‌کنند و بی‌آبرویی در پایان کار برای آن‌ها باقی می‌ماند.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: وظیفه مسئولان نسبت به برخورد با این افراد سلب نمی‌شود و متاسفانه قانونی هم است که نمایندگان مجلس مصونیت دارند که پشت تریبون مسائلی را مطرح کنند.
مزگی‌نژاد با اشاره به این‌که امروز موسسه الزهرایی مطرح می‌کند که به جامعه امید دهید و جامعه به آینده انقلاب اسلامی امیدوار باشد، تصریح کرد: اما افرادی که به این مسائل دامن می‌زنند کسانی هستند که درون آن‌ها دیدگاهی است که باید از این مسائل و اتفاقات سوءاستفاده کنند و جا دارد قوه قضائیه یا آئین‌نامه داخلی مجلس با این افراد برخورد کند و حداقل یک تذکر کتبی را به آن‌ها بدهند که بدانند هر حرفی را هر جایی نمی‌شود مطرح کرد.
وی افزود: دشمن از صحبت ‌این افراد سوءاستفاده و پازل تهاجم خود را علیه انقلاب اسلامی تکمیل می‌کند و بالاخره دشمن، دشمن است و منتظر یک بهانه‌ای است و در این بهانه شاید به یک کارکردها برسد و بهره‌برداری خودش از این موضوع انجام دهد.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: در کشور آمریکا روزانه با اسلحه آدم می‌کشند و همچنین در کشور فرانسه گزارشات مختلفی اعم از آزار زنان، ضرب و شتم و تجاوز جنسی به آن‌ها در این کشورهایی که مدعی حقوق‌بشر هستند انجام می‌شود و خودشان از این اوضاع شاکی هستند و می‌ببینیم هیچ رسانه‌ای به این موضوعات واکنش نشان نمی‌دهد و معلوم می‌شود این کشورها فلش تهاجم خود را به سمت انقلاب اسلامی گرفته‌اند چراکه انقلاب اسلامی روشنگری را در جهان ایجاد کرده و منافع آن‌ها را در جهان به خطر انداخته و طبیعی است این موضع را بگیرند.
مزگی‌نژاد تصریح کرد: این حادثه اتفاق افتاده و رسانه‌های ما باید سعی کنند به این ماجراها دامن نزنند چراکه قیامت باید جواب این دروغ‌پراکنی‌ها و شایعات و بحران‌آفرینی‌ها را بدهند.
وی افزود: ما شهدای بسیاری را دادیم تا انقلاب اسلامی به اهداف خود برسد و اگر در مسیر رسیدن به اهداف اشکالی ایجاد شود یقه رسانه‌های دروغ‌پرداز گیر است و اگر در حال حاضر به گونه‌ای از زیر قانون فرار کنند در روز قیامت باید جوابگو باشند.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بنا بر وظیفه امر به معروفی خود از رسانه‌ها تقاضا دارم دست از صحنه‌سازی و بحران آفرینی علیه انقلاب اسلامی بردارند چراکه خودشان را خسته می‌کنند و به نتیجه نمی‌رسند، انقلاب اسلامی مسیر خود را ادامه می‌دهد و ثابت شده هر کس در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده منزوی شده و هر کس همراه انقلاب بوده است توانسته کارکرد و ماموریت خودش را انجام دهد.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری