افزایش فعالیت‌دانشگاه‌ها برای حضور در پیاده‌روی اربعین


حجت‌الاسلام رستمی گفت: فعالیت‌های زیادی در دانشگاه‌ها برای حضور در پیاده‌روی اربعین انجام می‌شود.

افزایش فعالیت‌دانشگاه‌ها برای حضور در پیاده‌روی اربعینبه گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در نشست سراسری رؤسای دانشگاه‌ها با اشاره به دو نشست گذشته رؤسای دانشگاه‌ها، اظهار کرد: که با محدودیت بودجه مواجه هستیم و این محدودیت بودجه و معیشتی در بخش‌های مختلف کشور به دلیل دشمنی نظام سلطه به وجود آمده است.

رستمی با بیان اینکه کسری بودجه جدی است، افزود: این کسری بودجه و محدودیت در بخش‌های مختلف که به بودجه دولتی وابسته است، دیده می‌شود. بی‌تردید دشمن به دنبال خسته کردن مردم و کاهش سرمایه اجتماعی نظام است اما آنچه که در صحنه رخ می‌دهد، غیر از این است.

او افزود: پس از سقوط پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی، نظمی که مردم ما در منطقه مطالبه می‌کردند، حاکم شد و ما شاهد تغییر رویکرد کشورهای عربی به ویژه امارات بعد از این جریان‌ها بودیم.تغییر روش جمهوری اسلامی در برجام، آنها را وارد فاز انفعال کرده است.

رستمی در ادامه به پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هزینه سفر در این ماه کم و روادید لغو شده است، مطمئناً فعالیت‌های زیادی در دانشگاه‌ها برای حضور در پیاده‌روی اربعین انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: رفع موانع حضور دانشجویان در راهپیمایی اربعین

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیشتر مخاطب این بیانیه، جوانان هستند. در این بیانیه علم و پژوهش مقدم بر توصیه‌ها به جوانان شده است. راهبرد بعدی این بیانیه، راهبرد اخلاق و معنویت است. همچنین در بخش دیگر این بیانیه به حمایت از گروه‌های خودجوش دانشجویی تاکید شده است و باید از این دانشجویان حمایت ویژه شود.

انتهای پیام/

کسری بودجه جدی است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج