ماجرای جالب پیدا شدن یک مرد بعد از 22 سال توسط گوگل مپس!


ماجرای جالب پیدا شدن یک مرد بعد از 22 سال توسط گوگل مپس!

در گذشته موارد زیادی وجود داشته‌ که افرادی به‌طور ناگهانی و بدون هیچ نشانه‌ای گم و هرگز پیدا نشده‌اند. یکی از آنها، مورد Wiliam Earl Moldt است که در ماه نوامبر سال 1997 ناپدید شد. تحقیقات اولیه نشان می‌داد که او ساعت 9:30 شب آن روز با دوست خود تماس گرفته است تا به او اطلاع دهد به‌زودی به خانه برخواهد گشت. سپس گزارش شده بود که Moldt هرگز به خانه...

در گذشته موارد زیادی وجود داشته‌ که افرادی به‌طور ناگهانی و بدون هیچ نشانه‌ای گم و هرگز پیدا نشده‌اند. یکی از آنها، مورد Wiliam Earl Moldt است که در ماه نوامبر سال ۱۹۹۷ ناپدید شد. تحقیقات اولیه نشان می‌داد که او ساعت 9:30 شب آن روز با دوست خود تماس گرفته است تا به او اطلاع دهد به‌زودی به خانه برخواهد گشت.

سپس گزارش شده بود که Moldt هرگز به خانه برنگشته است. همه سناریورهایی که ممکن بود دلیلِ برنگشتن Moldt به خانه باشند مورد بررسی قرار گرفتند، اما هیچکدام از آنها به نتیجه‌ای نرسید. به نظر می‌رسید که این معما دیگر قابل حل نباشد، تا اینکه به‌تازه‌گی یک نقشه‌بردار زمین به کمک گوگل مپس پرده از راز این مرد جوان برداشته است.

ماجرای جالب پیدا شدن یک مرد بعد از 22 سال توسط گوگل مپس!

به گفته این نقشه‌بردار، آنها با استفاده از گوگل مپس در حال ارزیابی منطقه‌ای در ولینگتون فلوریدا برای یک پروژه خانه‌سازی بودند که متوجه چیز غیرطبیعی در مورد حوضچه آب موجود در محل شدند و با زوم کردن بر روی نقشه، یک ماشین را در داخل آن مشاهده کردند. با حضور پلیس در محل، ماشین از آب بیرون کشیده شد و مشخص گردید که ماشین به‌شدت آهکی شده و بقایای استخوان یک نفر هم در داخل آن وجود دارد. بعدا با آزمایشات انجام‌شده معلوم شد که استخوان‌ها متعلق به Moldt است.

اینطور به نظر می‌رسید که احتمالا Moldt در مسیر برگشت به خانه، کنترل ماشین خود را از دست داده و به داخل حوضچه سقوط کرده است. Therese Barbera، سخنگوی پلیس منطقه گفته است که، ما نمی‌توانیم بگوییم که بیست و دو سال پیش دقیقا چه اتفاقی برای Moldt افتاده است؛ همه آنچه‌ که ما می‌دانیم این است که او از روی زمین محو شده بود و حالا پیدا شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس