نخستین استارت آپ میانه عملیاتی شد


نخستین استارت آپ میانه عملیاتی شد

تبریز - ایرنا - پلت فرم جامع شهر الکترونیک شهرستان میانه به عنوان نخستین استارت آپ (شرکت فناورانه نوپا) شهرستان عملیاتی شد.

به گزارش ایرنا، این پلت فرم قصد فراهم کردن تمام امکانات مورد نیاز شهروندان میانه را از طریق آپ و وب سایت دارد و در حال حاضر از طریق آدرس mianehonline.com در دسترس است.

فرماندار ویژه میانه روز یکشنبه در جریان رونمایی از این پلت فرم گفت: استارت آپ کسب و کار نوپایی در حوزه فناوری به شمار می رود و تسهیلات ویژه‌ای از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری به فعالان این حوزه ارایه می‌شود.

محمدرضا مشایخی افزود: این استارت آپ اولین فضای کار اشتراکی در میانه است که با شناسایی و جذب فعالان حوزه IT به هاب فناوری شهرستان تبدیل می شود تا با جذب حمایت های معاونت علمی ریاست جمهوری مانند مونیتورینگ، کارگاه های آموزشی و حمایت های مالی زمینه رشد استارت آپ ها را فراهم کرده و کارآفرینی فن آورانه را توسعه دهد.

وی خدمات الکترونیکی را جزو زندگی امروزی بشر خواند و اظهار داشت: تمامی امور در جامعه امروزی به سمت و سوی خدمات الکترونیکی سوق یافته و به همین علت باید به توسعه روزافزون این خدمات در جهت تسهیل هرچه بیشتر امور مردم پرداخت.

مشایخی تعامل ادارات با فعالان این عرصه را سبب ارتقای استارتاپ در رسیدن به اهدافش دانست.

اولین استارت آپ شهرستان میانه در محل ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان واقع در خیابان معلم شمالی راه اندازی شد.

شهرستان میانه با ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع است.


/۳۰۷۱/۷۲۳۱/۸۰۲۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی