سپاهان در سی و پنجمین مقابله با فولاد خوزستان متوقف شد


سپاهان در سی و پنجمین مقابله با فولاد خوزستان متوقف شد

اصفهان-ایرنا- تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان  در حالی که برای تثبیت صدرنشینی تلاش می‌کرد در سی و پنجمین دیدار خود با فولاد خوزستان متوقف شد و به رده دوم جدول لیگ برتر نزول کرد.

طلایی‌پوشان اصفهانی عصر روز گذشته که با ۶ امتیاز و چهار گل زده و بدون گل‌ خورده در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر کشور قرار داشتند ،برای کسب هر ۳ امتیاز این دیدار حساس در مقابل فولاد خوزستان به میدان رفتند که با این تساوی هفت امتیازی شدند.

از سوی دیگر شهر خودرو با پیروزی مقابل ماشین‌سازان تبریز گوی رقابت را از سپاهان ربود و به صدرجدول رسید.

هر دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان در این دیدار، بازیکن محروم نداشتند و در حالی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در مجموع ۳۴ بار برابر یکدیگر بازی کرده‌اند که سهم سپاهان ۱۲ برد و فولاد نیز هفت برد بوده است و ۱۵ مسابقه نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است که با این تساوی عدد مساوی ها به ۱۶ رسید.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که از روحیه خوبی برای این دیدار مهم برخوردار بودند و در ۲ هفته تعطیلی لیگ برتر با یک بازی تدارکاتی مقابل تیم شهر خودرو آمادگی خود را برای برگزاری این بازی در اهواز حفظ کرده بودند.

از سوی دیگر تیم فولاد خوزستان با شکست در دیدار اول، در دیدار دوم نیز فقط یک امتیاز به دست آورد؛ شاگردان "جواد نکونام" بعد از تغییر مدیرعامل و روی کار آمدن "سعید آذری" مدیر عامل سابق تیم ذوب آهن، به دنبال کسب پیروزی در این دیداربودند.

بازی‌های این دو تیم جذاب و پرگل بوده و در مجموع ۳۴ بازی این دو تیم سپاهان ۴۱ گل و فولاد نیز ۳۰ گل وارد دروازه تیم حریف کرده است. اما گلزنان سپاهان، محمد محبی، علی قربانی و ولادیمیر کومان که هر کدام تاکنون یک گل برای این تیم در این فصل رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند دیشب موفق به زدن گل نشدند و در تیم فولاد هم امیرحسین باقرپور به گل نرسید.

مسابقه دیشب یک بازی پر برخورد، به ویژه در میانه میدان بود و دقایقی از نیمه دوم بازی نگذشته بود که یاران فولاد روی دو صحنه اعتقاد به خطای هند پنالتی در محوطه جریمه سپاهان داشتند. هیچ کدام از این دو صحنه را داور بازی "حیدری" ، پنالتی تشخیص نداد.

جدول رقابت ها پس از پایان بازی های دیشب به این صورت درآمد.

لیگ برتر لیگ برتر ایران
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ شهر خودرو ۳ ۳ ۰ ۰ ۵ ۱ ۴ ۹
۲ سپاهان ۳ ۲ ۱ ۰ ۴ ۰ ۴ ۷
۳ نساجی مازندران ۲ ۱ ۱ ۰ ۵ ۴ ۱ ۴
۴ سایپا ۲ ۱ ۱ ۰ ۳ ۲ ۱ ۴
۵ صنعت نفت آبادان ۲ ۱ ۱ ۰ ۲ ۱ ۱ ۴
۶ تراکتور ۲ ۱ ۱ ۰ ۱ ۰ ۱ ۴
۷ گل گهرسیرجان ۳ ۰ ۳ ۰ ۲ ۲ ۰ ۳
۸ پرسپولیس ۲ ۱ ۰ ۱ ۱ ۱ ۰ ۳
۹ ماشین‌سازی‌تبریز ۳ ۱ ۰ ۲ ۱ ۲ ۳
۱۰ نفت‌ مسجدسلیمان ۲ ۰ ۲ ۰ ۱ ۱ ۰ ۲
۱۱ پارس جنوبی جم ۳ ۰ ۲ ۱ ۱ ۲ ۲
۱۲ فولاد ۳ ۰ ۲ ۱ ۱ ۲ ۲
۱۳ ذوب آهن ۲ ۰ ۱ ۱ ۲ ۳ ۱
۱۴ استقلال ۲ ۰ ۱ ۱ ۱ ۲ ۱
۱۵ پیکان ۲ ۰ ۰ ۲ ۳ ۶ ۰
۱۶ شاهین شهرداری‌بوشهر ۲ ۰ ۰ ۲ ۱ ۵ ۰
/ ۶۰۲۲ / ۳۰۸۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !