اولویت بندی ترمیم و بازسازی پل‌ها و ابنیه محورهای روستاهای خراسان شمالی


اولویت بندی ترمیم و بازسازی پل‌ها و ابنیه محورهای روستاهای خراسان شمالی

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر بررسی و اولویت بندی ابنیه فنی محورهای استان تاکید کرد.

‌به گزارش ایسنا، ‌به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده در نشست بررسی ابنیه فنی محورهای استان اظهار کرد: مرمت و احداث پل ها و ابنیه های آسیب دیده در سیل در دستور کار استان است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان باید تا ۴۸ ساعت آینده نسبت به ارسال اولویت ها در این حوزه اقدام کند‌.

وی با تاکید بر عزم ملی بر حفظ و نگهداری ابنیه فنی کشور، افزود: تحقق این هدف مستلزم داشتن گزارش شفاف و کامل کارشناسی از وضعیت پل ها و ابنیه های در دست احداث می باشد که اداره کل راه و شهرسازی استان باید نسبت به انجام این کار اقدام کند‌.

وی بیان کرد: داشتن برنامه زمان بندی برای مرمت و احداث پل و ابنیه فنی محورهای استان بسیار مهم است و باید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تا ۴۵ روز آینده برآورد مالی پل های در دست مطالعه را ارائه کند‌.

رجب زاده همچنین با انتقاد از عدم انجام عملیات اجرایی پل ها و ابنیه فنی محورهایی که مطالعات آن انجام شده است، خطاب به اداره کل راه و شهرسازی استان، تاکید کرد: تا ۴۸ ساعت آینده لیست این پل ها ارائه شود‌.

وی مطرح کرد: در حادثه سیل سال جاری استان برخی راه های دسترسی روستایی تخریب شد و تصمیم استان بر ایجاد مسیر جدید و شروع عملیات اجرایی توسط پیمانکار بود و بنابراین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداری شهرستان باید هر چه سریع تر مطابق با توافقنامه های انجام شده عملیات اجرایی را در دستور کار داشته باشند‌.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش