ملاک حق با تفکر در احوال امام زمان(عج) به‌دست می‌آید


ملاک حق با تفکر در احوال امام زمان(عج) به‌دست می‌آید

قدیانی با بیان اینکه یاران اباعبدالله(ع) مشمول سلام ابدی زیارت عاشورا هستند، گفت: حضرت ولی‌عصر(عج) ملاک حق و باطل است و اگر خواستار شناخت ملاک حق هستیم، باید در احوال امام زمان (عج) تفکر کنیم.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: «بهنام قدیانی» در گفتگو با برنامه «فردای بهاری» رادیو گفت وگو با اشاره به انتخاب عنوان «فاروق اعظم» برای امیرمومنان(ع)، توسط پیامبر(ص) اظهار کرد: در ادبیات قرآنی به وفور می بینیم خداوند به پیامبر(ص) خطاب می کند اکثر کسانی که انکار می کنند، نمی دانند، تعقل نمی کنند و نمی فهمند؛ لذا لازم است بدانیم همواره حق با اکثریت نیست.

این پژوهشگر مذهبی با بیان اینکه خداوند حق را بر مبنای امام معصوم قرار داده است، افزود: حق و باطل با حضرات معصومین(ع) شناخته می شوند.

قدیانی تصریح کرد: امام شاخصه تشخیص حق و باطل است و مسیر امام، حق است؛ اینگونه نیست که فکر کنیم راه حقی وجود دارد و امام باید آن را طی کند..

این استاد علوم دینی تاکید کرد: روز عاشورا در سمت امام حسین(ع) حدود 200 نفر و در سوی دیگر قریب 30هزار نفر بودند و اگر در تعداد مقایسه ای داشته باشیم، قطعا دشمن بیشتر بود اما اکثریت معشار شناخت حق نیست.

قدیانی ادامه داد: هر کس در ماجرای کربلا با امام حسین(ع) بود، جاودانه و روسپید شد و آخرت خود را خرید و هر کس مقابل حضرت ایستاد، هم در دنیا ذلیل شد و هم چهره او در تاریخ آلوده و شیطانی ماند و ذکر و یادش با لعنت بندگان خدا همراه شد و از طرفی حیات معنوی خود را از بین برده است.

وی با بیان اینکه یاران اباعبدالله(ع) مشمول سلام ابدی زیارت عاشورا هستند، افزود: ملاک حق، امام است و امروز نیز ملاک حق، ولی عصر(عج) است و اگر خواستار شناخت ملاک حق هستیم، باید در احوال امام زمان(عج) تفکر کنیم.»

قدیانی خاطرنشان کرد: در روایاتی که از حضرت مهدی(عج) به ما رسیده، حق و باطل روشن می شوند و امام زمان(عج) همچنان که در غیبت هستند، این شأن خود را ترک نکرده اند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا