نایب رییس شهید شورای شهر خمینی‌شهر مدیر رسانه بود


نایب رییس شهید شورای شهر خمینی‌شهر مدیر رسانه بود

حسین غفوری، نایب رئیس شورای اسلامی خمینی‌شهر و از جانبازان 70 درصد دفاع مقدس که به فیض شهادت نائل آمد، از روزنامه‌نگاران محلی بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در خمینی‌شهر، حسین غفوری - نایب رئیس شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر - که از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس انقلاب اسلامی بود و در بیمارستان به خیل یاران و هم‌رزمان شهیدش پیوست، مدیرمسئول یک دوهفته‌نامه محلی خمینی شهر با نام «فرصت» بود.

حسین غفوری متولد محله اسفریز خمینی‌شهر در اسفندماه ۶۱ در جبهه‌های حق علیه باطل در سن ۱۷ سالگی بر اثر اصابت تیر از ناحیه نخاع با ۷۰ درصد مجروحیت جانباز شد. وی که دانش‌آموخته رشته تاریخ بود از سال ۸۰ در دانشگاه آزاد واحد خمینی‌شهر تدریس می‌کرد. در سال ۸۵ در سومین انتخابات شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر شرکت کرد و به مدت دو سال رییس شورای اسلامی شهر بود.

وی همچنین در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی، منتخب اعضای شورا بود. حسین غفوری از سال ۸۸ به عنوان مدیر مسئول دوهفته‌نامه فرصت به فعالیت خود ادامه داد.

پیکر این شهید در خمینی‌شهر از مقابل مسجد جامع اسفریز به سمت شورای شهر خمینی‌شهر واقع در میدان قدس و سپس به سمت گلزار شهدای امامزاده سید محمد(ع) تشییع شد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت