تلاوت قرآن کریم و اقامه نماز ظهرعاشورا در «شیبکوه» و «زاهدشهر»


تلاوت قرآن کریم و اقامه نماز ظهرعاشورا در «شیبکوه» و «زاهدشهر»

حسین زاده با اشاره تلاوت قرآن کریم و اقامه نماز ظهر در «شیبکوه» و «زاهدشهر» همزمان با عاشورای حسینی، گفت: این مراسم باشکوه به پیشنهاد امام جمعه و همت کانون «مصلای نمازجمعه» برگزار شد.

«وحید حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با شب عاشورای حسینی، طرح سراسری تلاوت قرائت قرآن کریم در مصلای نمازجمعه مسجد «جامع علی ابن ابیطالب (ع)» زاهدشهر با حضور حجت الاسلام «قهرمان عباسی»، امام جمعه بخش «شیبکوه» برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مصلای نمازجمعه» زاهدشهر افزود: در این ویژه برنامه، «اسماعیل کاظمی» که از اعضای کانون فرهنگی هنری مصلّای نمازجمعه زاهدشهر با قرائت زیبا، دلنشین و مجلسی آیاتی از سوره مبارکه «الرحمن» فضای مصلّای نمازجمعه مسجد «جامع علی ابن ابیطالب (ع)» زاهدشهر را عطر آگین کلام الله نور کردند و ثواب قرائت تقدیم به ارواح مطهر و ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان شد.

فعال فرهنگی مسجد «جامع علی ابن ابیطالب (ع)» زاهدشهر با اشاره تلاوت قرآن کریم و اقامه نماز ظهر در شیبکوه و زاهدشهر همزمان با عاشورای حسینی، گفت: این مراسم باشکوه به پیشنهاد امام جمعه شیبکوه و همت کانون «مصلای نمازجمعه» برگزار شد.

وی افزود: مراسم عزاداری و سینه زنی نیز با حضور اعضای کانون و مردم ولایت مدار زاهدشهر با شکوه خاصی برگزار شد که این مراسم تا پایان ماه محرم ادامه دارد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد