نمایشگاه پاییزه در زاهدان گشایش یافت


نمایشگاه پاییزه در زاهدان گشایش یافت

زاهدان- ایرنا- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه پاییزه با هدف تامین کالا و تنظیم بازار اقلام مورد نیاز در ایام بازگشایی مدارس تا 30 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در زاهدان بر پا شد.

محمدرفیع سلطانزاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه پاییزه با بیش از ۲۸۰ غرفه با اولویت عرضه اقلام پرمصرف ایام بازگشایی مدارس از جمله کیف و کفش، پوشاک،نوشت‌افزار و غیره به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم زاهدان برپا شده است.

وی ادامه داد: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه بین ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف دارند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تمامی اجناس عرضه شده در نمایشگاه توسط تیمی متشکل از بازرسان صنعت و معدن، بازرسان اصناف و کارشناسان اتحادیه‌ها قیمت‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: به منظور حمایت از تولید ملی، اولویت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه تولیدات ایرانی است.

سلطانزاده بیان کرد: زمان بازدید از نمایشگاه پاییزه ساعت ۱۰صبح تا ۲۱ است.

وی اظهار داشت: همچنین بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا در صورت هرگونه تخلف از سوی غرفه‌داران با آن غرفه برخورد کنند.

وی بیان کرد: شهروندان مراجعه کننده به این مرکز در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به بازرسان این سازمان اعلام تا به آن تخلف برخورد شود.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...