اونای امری: برای سرمربی جدید واتفورد احترام زیادی قائل هستم/ ژاکا و توریرا آماده بازی هستند


اونای امری: برای سرمربی جدید واتفورد احترام زیادی قائل هستم/ ژاکا و توریرا آماده بازی هستند
اونای امری به فرجام بازی تیمش مقابل واتفورد امیدوار است.

به گزارش تسنیم، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از یک بازی دشوار با امید زیادی سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره اظهار داشت: طبیعتا برخی از بازیکنان راهی اردوی تیم‌های ملی خود شدند و باقی نفرات اینجا ماندند و با ما کار کردند. پس از تمرینات روز پنجشنبه در شرایط خیلی خوبی قرار داشتیم و حالا کم کم روی بازی یکشنبه تمرکز می‌کنیم. از روحیه خوبی برخوردار هستیم.تیرنی و بیرین به ما نزدیک‌تر شده‌اند اما هنوز باید مقدار دیگری کار کنند. هنوز تاریخی برای بازگشت‌شان مشخص نشده است. شاید تصمیم بگیریم قبل از ملحق شدن به ما برای پیدا کردن ریتم لازم و کسب اعتماد به نفس همراه تیم زیر ۲۳ سال بازی کنند. می‌خواهیم هفته آینده هم مثل هفته گذشته به خوبی تمرین کنند. پس از آن می‌توانیم در موردشان تصمیم گیری کنیم اما اگر می‌خواهید در مورد ژاکا و توریرا بدانید باید بگویم آماده هستند.

او در ادامه افزود: واتفوردی‌ها فصل قبل را با خاوی گراسیا در جایگاه خوبی به پایان رساندند و حالا مربی خوبی مثل کیکه سانچز فلورس دارند. ما در اسپانیا با او مواجه شدیم. تیم‌هایش خیلی منظم هستند. او تجارب خوبی از کار کردن در لیگ برتر و همراه با واتفورد دارد و من برایش احترام قائل هستم.من به برد در این بازی خوشبین هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید