مرحله دوم تسهیلات بازسازی مناطق سیل‌زده ایلام به بانک‌ها ابلاغ شد


مرحله دوم تسهیلات بازسازی مناطق سیل‌زده ایلام به بانک‌ها ابلاغ شد

ایلام- ایرنا- استاندار ایلام گفت: مرحله دوم پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده استان به بانک ها با رایزنی های صورت گرفته ابلاغ شده است.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی از معرفی هفت هزار و ۹۰۶ پرونده واحدهای خسارت دیده سیل به بانک های استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی مناطق سیل زده استان بوده که به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳۵ واحد مسکونی خسارت دیده ساخته و به سیل زدگان استان تحویل شده است و افزود: مابقی متقاضیان تایید شده مرحله دوم در سامانه پایش تا ۱۵ مهرماه به بانک های عامل معرفی می شوند.

استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد واحدهای تعمیری مرحله دوم تا پایان مهرماه و احداث واحدهای مسکونی تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

سلیمانی دشتکی از ابلاغ مرحله دوم تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده استان به بانک ها خبر داد و گفت: بنیاد مسکن در حال معرفی متقاضیان به بانک های عامل می باشد.

وی یادآور شد: در مجموع مرحله اول و دوم بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و بلاعوض به سیل زدگان استان ایلام در بخش مسکن اختصاص یافته است.

۲ موج بارشی سیلابی در تعطیلات نوروز امسال باعث بروز خرابی‌های متعددی در حوزه زیرساخت‌های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی و … استان ایلام شد.

بیشترین خسارت‌ها به مناطق شهرهای ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.

۷۱۷۲/۶۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس