شمیم عطر شهید محله در مراسم شام غریبان حضرت سیدالشهدا (ع)


شمیم عطر شهید محله در مراسم شام غریبان حضرت سیدالشهدا (ع)

نیکجو با اشاره به برگزاری یادواره «شهید آبروی محله» همزمان با مراسم شام غریبان حضرت سیدالشهدا (ع)، گفت: این مراسم یادواره سردار شهید «محمدابراهیم ایل» برگزار شد.

«رضا نیکجو»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مراسم سوگواری ایام دهه اول محرم به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» و بسیجیان پایگاه مقاومت «کربلا» برگزار شد که در این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشا حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امام جمعه شهرستان جهرم در مسجد «جامع» جهرم می پرداخت.

مسئول کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به برگزاری یادواره «شهید آبروی محله» همزمان با مراسم شام غریبان حضرت سیدالشهدا (ع)، گفت: این مراسم یادواره سردار شهید «محمدابراهیم ایل» با سخنرانی حجت الاسلام «حداد پور» و مداحی «ابوالفضل قناعت پیشه» و «رضا نیکجو» از مداحان اهل بیت (ع) در مقابل منزل این شهید معظم برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت «کربلا» با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت های مهم کانون های مساجد است، خاطرنشان کرد: برنامه هایی با محوریت شهدا در طول سال برنامه ریزی و اجرا می شود که نوجوانان و جوانان کانون و پایگاه با شور خاصی در آن شرکت می کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی