مردم یک میلیون تومان در تاسوعای حسینی به موکب فاطمه الزهرا(س) قائم شهر کمک کردند


مردم یک میلیون تومان در تاسوعای حسینی به موکب فاطمه الزهرا(س) قائم شهر کمک کردند

نادعلیزاده با اشاره به آمادگی موکب فاطمه الزهرا(س) قائم شهر جهت دریافت نذورات اعم از وجوهات نقدی و اقلام غیر نقدی از کمک یک میلیون تومانی مردم در تاسوعای حسینی به این موکب، خبر داد.

«ولی الله نادعلیزاده»، امروز (چهارشنبه 20 شهریورماه) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مردم یک میلیون تومان در تاسوعای حسینی به موکب فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) قائم شهر کمک کردند که همچنان این موکب به کمک های نقدی و غیر نقدی، نیاز دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی مسجد النبی(صلی الله علیه و آله و سلم) خرماکلا قائم شهر اظهار کرد:موکب فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) قائم شهر به همت کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا این شهر از ساعت 13-8 صبح و از ساعت 16 تا اذان مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر، واقع در خیابان کارگر(نساجی)، روبروی کارحانه نساجی شماره یک، آماده دریافت نذورات است.

نادعلیزاده بیان کرد: علاقه مندان، کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6273811119235908 به نام ولی الله نادعلیزاده و شماره کارت وصل به حساب موکب حضرت زهرا(سلام الله علیها) قائم شهر، بانک انصار 18667760383121، واریز کنند.

وی، برنج، گوشت، پتو، حبوبات، رب گوجه را اقلام غیر نقدی مورد نیاز موکب فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) قائم شهر، اعلام کرد و یادآور شد: تمام این نذورات و کمک ها جهت مشارکت در میزبانی از زائرین اربعین سیدالشهدا(علیه السلام)، بکار گیری می شود.

نادعلیزاده ابراز کرد: جمع آوری کمک ها و نذورات به موکب فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) قائم شهر از دو ماه گذشته، آغاز شده و اوج کمک ها بعد از عاشورا است.

وی گفت: موکب فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) قائم شهر، 20 روز قبل از اربعین در عراق در عمود 287مستقر می شود و 10 روز قبل از اربعین به خدمات دهی زائرین با 150 خادم، می پردازد.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق