عکسی تکاندهنده سوژه شبکه‌های اجتماعی


تصویری از یک خواهر و برادر خردسال در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که مرز‌های مهربانی میان اعضای یک خانواده جابجا کرده و تعریف جدیدی برای مهر و محبت ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایسنا: در تصویری که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده یک کودک ۴ ساله به نام پاکت که از بیماری سرطان رنج می‌برد به دستشویی رفته و خواهر بزرگترش اوبری، که تنها یک سال از او بزرگتر است، مهربانانه و مادرانه در کنار ایستاده است.

پاکت به بیماری سرطان غدد لنفاوی مبتلاست و این تصور توسط مادرش کاتلین برگ در ماه ژانویه منتشر شد. این مادر در توصیف این عکس نوشت: «استفراغ هنگام بازی و بیدار شدن برای استفراغ و او به در کنار برادرش ایستاده و کمرش را می‌مالد در حالی که او بیمارتر می‌شود. این سرطان کودکان است، یا او را ببر یا رهایش کن.»

عکسی تکاندهنده سوژه شبکه‌های اجتماعی

به گفته خانم برگ، این خانواده در نتیجه سرطان فرزندشان از هم پاشیده است، زیرا که مجبور است هر بار که فرزندش را به بیمارستان می‌برد و یا اینکه شب در کنار او بماند، دیگر بچه‌هایش را به مادربزرگ یا خانه دایی‌شان بفرستد.

پیش‌بینی می‌شود روند درمان پاکت در سال ۲۰۱۲ به پایان برسد؛ دورانی که خانم برگ گفته برای خانواده او «چیزی شبیه ابد» است.

با توجه به هزینه‌های گزاف درمان، یکی از دوستان خانواده پروژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی تحت عنوان Go Fund Me به انداخته تا برای درمان پاکت پول جمع کند.

خانم برگ می‌گوید که در ابتدا احساس تنهایی می‌کرده، ولی در پی واکنش‌های خانواده‌های کودکان سرطانی به این تصویر، دریافت که گروهی وجود دارد که او از آن‌ها بی‌خبر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن