رکورد عجیب کریم باقری ؛ “آقا کریم” مثل علی دایی !


کریم باقری هم مثل علی دایی رکورد گل‌زنی در رده ملی دارد، چرا که بیش از هر هافبک دیگری با پیراهن تیم ملی کشورش گل زده است. نوشته رکورد عجیب کریم باقری ؛ “آقا کریم” مثل علی دایی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رکورد عجیب کریم باقری ؛ “آقا کریم” مثل علی دایی !

کریم باقری بیش از هر هافبک دیگری با پیراهن تیم ملی کشورش گل زده است
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۱:۵۴
رکورد عجیب کریم باقری ؛ “آقا کریم” مثل علی دایی !

کریم باقری هم مثل علی دایی رکورد گل‌زنی در رده ملی دارد، چرا که بیش از هر هافبک دیگری با پیراهن تیم ملی کشورش گل زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رکورد گل‌زنی علی دایی اسطوره پرسپولیس با پیراهن تیم ملی تنها رکوردی نیست که یک ایرانی ثبت کرده است. بین بازیکنانی که ۵۰ گل یا بیشتر در رده ملی زده‌اند نام کریم باقری هم به چشم می‌خورد.

کریم باقری هافبک سابق تیم ملی که در ابتدای دوران بازی‌اش حتی در خط میانی هم بازی نمی‌کرد و مدافع بود، با این حال ۵۰ گل ملی در ۸۷ بازی زده و تنها هافبکی است که به چنین رکوردی رسیده است. در واقع او برترین گل‌زن جهان است که در پستی غیر از خط حمله بازی می‌کرد.

با وجود اینکه کریم به تیم‌های ضعیف آسیایی هم زیاد گل زده، اما گل‌های ارزشمندی در جام ملت‌های آسیا و بازی‌های آسیایی هم به ثمر رسانده است.

این نکته را هم نباید فراموش کرد که ۴۶ گل از ۵۰ گل باقری تنها در فاصله زمانی ۵ ساله (۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱) به ثمر رسیده و خداحافظی او در سال ۲۰۱۰ در حالی اتفاق افتاد که چند سال از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر