پیش بازی واتفورد - آرسنال؛ هر دو تیم به دنبال بازگشت به روند پیروزی


پیش بازی واتفورد - آرسنال؛ هر دو تیم به دنبال بازگشت به روند پیروزی

آرسنال و واتفورد در هفته پنجم لیگ جزیره به میدان می روند.

طرفداری- دیدار آرسنال در هفته پنجم لیگ برتر، برابر واتفورد خواهد بود.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه 15 سپتامبر ۲۰۱۹ / 23 شهریور ۱۳۹۸ ساعت: 20:00 تورنمنت: لیگ برتر / هفته پنجم فصل ۲۰-۲۰۱۹ ورزشگاه: ویکارج رود داور: آنتونی تیلر

ترکیب احتمالی دو تیم و شرایط آن‌ها

تیم میزبان در این بازی، واتفوردی است که اصلا حال و روز خوبی در این فصل نداشته و با 1 مساوی و سه باخت از 4 بازی اولش، در قعر جدول لیگ برتر قرار گرفته است. این تیم که پیش از این بازی خاوی گارسیا را اخراج و کیکه سانچز فلورس را جایگزین وی کرده است، حالا امید دارد که با مربی جدید در اولین بازی خانگی به روند برد باز گردد اگرچه بازی اول فلورس بسیار دشوار و برابر یکی از تیم های خوب این فصل لیگ برتر است.

واتفوردی ها در این بازی، تروی دینی و کریگ کت کارت را قطعا به دلیل مصدومیت ندارند اما وضعیت اتین کاپو مشخص نیست و او ممکن است که این بازی را از دست بدهد.

در طرف دیگر، آرسنال که از 4 بازی اول خود، 2 برد به دست آورده و برابر لیورپول صدرنشین باخته است، در هفته گذشته نیز در یک بازی بسیار جذاب برابر تاتنهام به تساوی رسید تا 7 امتیاز از 12 امتیاز اولیه این فصل را به دست آورده باشد. آن ها که لغزش لستر و منچسترسیتی را به عنوان تیم های بالاسری خود دیده اند، به دنبال پیروزی و رسیدن به رده های بالای جدول خواهند بود تا اختلاف را با لیورپول در صدر نیز کمی کاهش دهند.

غایبان لندنی ها در این بازی، هکتور بیرین، راب هولدینگ، کیران تیرنی و ماوروپانوس هستند که علاوه بر این ها، الکساندر لاکازت نیز به تازگی مصدوم شده و برای یک ماه از ترکیب آرسنال دور خواهد بود.

پیش بازی واتفورد - آرسنال؛ هر دو تیم به دنبال بازگشت به روند پیروزی

پیش بینی هو اسکورد

واتفورد 1-3 آرسنال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در