رابط کاربری جدید سامسونگ به قابلیت حدس زدن ایموجی‌ هنگام تایپ مجهز است


رابط کاربری جدید سامسونگ به قابلیت حدس زدن ایموجی‌ هنگام تایپ مجهز است

سامسونگ خود را آماده می‌کند تا جزییات بزرگ‌ترین به‌روزرسانی حوزه نرم‌افزاری خود را در کنفرانس ماه بعد توسعه‌دهندگان شرکت اعلام کند. به عبارت دیگر، در زمان گفته شده می‌توانیم از نزدیک با One UI 2.0 آشنا شویم. در این مراسم شرکت کره‌ای از برنامه‌های خود برای اندروید 10 نیز خواهد گفت. همانطور که بسیاری عنوان کرده‌اند، قابلیت‌های جدید کمی به One UI...

سامسونگ خود را آماده می‌کند تا جزییات بزرگ‌ترین به‌روزرسانی حوزه نرم‌افزاری خود را در کنفرانس ماه بعد توسعه‌دهندگان شرکت اعلام کند. به عبارت دیگر، در زمان گفته شده می‌توانیم از نزدیک با One UI 2.0 آشنا شویم. در این مراسم شرکت کره‌ای از برنامه‌های خود برای اندروید 10 نیز خواهد گفت.

رابط کاربری جدید سامسونگ به قابلیت حدس زدن ایموجی‌ هنگام تایپ مجهز است

همانطور که بسیاری عنوان کرده‌اند، قابلیت‌های جدید کمی به One UI 2.0 افزوده خواهد شد. به گزارش sammobile، یکی از این ویژگی‌ها قابلیت حدس ایموجی به هنگام تایپ خواهد بود. این قابلیت جدید که به صفحه کلید سامسونگ افزوده خواهد شد، برای بسیاری از افراد ویژگی غریبی نیست. بسیاری از صفحه کلیدهای نرم‌افزاری و تقریبا تمامی پیام‌رسان‌های مشهور در حال حاضر این قابلیت را به کاربران خود ارایه می‌دهند. در هر صورت، با وجود این قابلیت سامسونگ می‌تواند امیدوار باشد تا تعداد کمی از کاربران خود به استفاده از دیگر صفحه کلیدها گرایش پیدا کنند.

چندی پیش ویدیویی منتشر شده بود که در آن برخی قابلیت‌های اندروید 10 و One UI 2.0 بر روی گلکسی S10 نمایش داده می‌شد. با توجه به این که نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ در ابتدای راه خود قرار دارد، نمی‌توان توقع تغییرات فراوان ظاهری داشت، اما قطعا این روند در ادامه مسیر تغییر خواهد کرد. مطمئنا در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ معروف به SDC جزییات بیشتری در این خصوص آشکار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا