اجرای مصوبات نشست‌های استانی یک تکلیف است


اجرای مصوبات نشست‌های استانی یک تکلیف است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: اجرای مصوبات نشست‌های استانی یک تکلیف قانونی برای مدیران است و کوتاهی در خصوص آنها پذیرفته نیست.

هدایت الله جمالی پور شامگاه شنبه در نشست ستاد توسعه شهرستان آوج افزود: از این پس با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یک شاخص ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی رقم خواهد خورد تا هر سه ماه فعالیت های آنها از جمله در رسیدگی به وضع شهرستان ها رصد و ارزشیابی شود.

وی با بیان اینکه باید طوری حرکت کنیم که برنامه های ما برای کار مردم راهگشا باشد،اضافه کرد:هر مصوبه در جلسات مختلف یک تکلیف است که حتما باید اجرایی شود و اگر دستگاهی در انجام موضوعی محدودیت یا مانعی دارد در همین جلسات مطرح کند تا تصمیم لازم گرفته شود.
جمالی پور ادامه داد: تمام مصوبات از ابتدای دولت و دوران استانداران قبلی، امروز هم لازم الاجرا هستند و دستگاه ها نسبت به آن مسئولیت دارند به همین خاطر تاکید می شود در جلسات مهم استان خود مدیران کل حضور یابند.
وی اظهار داشت: دولت تمام عملکرد ها را رصد و ارزیابی می کند و باید به جلسات اهمیت داده شود گرچه ما نمی خواهیم مدیران خیلی درگیر و اسیر نشست ها شوند اما در جلسات مهم حتما باید خودشان حاضر باشند.
استاندار قزوین قخاطرنشان کرد: در جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن که همه ظرفیت های خود را بسیج کرده است و ما نیز باید مسلح به همه ابزارها مانند تفکر و تعقل و جلب رضایت مردم باشیم و جهادی عمل کنیم.
وی با تاکید بر اینکه مدیران حق ندارند تمام روزهای هفته را به رفت و آمد به وزارت خانه های خود اختصاص داده و از قزوین خارج شوند،گفت: بسیاری از کارها با وقت گذاشتن برای امور قابل حل شدن هستند.
جمالی پور با تاکید بر اینکه توسعه در گرو تعاملات جمع عناصر شکل می گیرد،افزود: ما داخل یک حلقه ای قرار داریم که امور همه ما با وجود منفک بودن شاخه های مختلف، به یکدیگر وابسته است و جمع کار ما امور مردم و حکومت را حل می کند.
وی ادامه داد:سرمایه گذاری که به اینجا می آید باید برای او انگیزه ایجاد شود و نباید برای یک پروژه فرصت های سرمایه گذار را هدر دهیم.

استاندار قزوین گفت: درباره آوج هم باید فرماندار این شهرستان کمیته ای تشکیل داده و عملکرد ادارات در خصوص اجرای مصوبات ارزیابی شود.
وی یادآور شد: جهت جلب مشارکت حداکثری بخش خصوصی و خیران در طرح های توسعه شهرستان آوج در کنار بسیج ظرفیت های دولتی نباید از متعهد کردن ثروتمندان و سرمایه گذاران نسبت به ایفای نقش اجتماعی و سرمایه گذاری غفلت کرد.
جمالی پور بر شناساندن ظرفیت های سرمایه گذاری در آوج در بخش های مختلف تاکید کرد و افزود: در این راستا برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری آوج نیز با مسئولیت فرمانداری این شهرستان جهت هدایت سرمایه گذاران می تواند موثر باشد.
استاندار قزوین پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان سرمایه گذاری را نیز مهم دانست و افزود: به ویژه بانک های دولتی با ایجاد طرح ها و امتیازات جدید در این زمینه باید پیشگام شوند و ما نیز می توانیم رایزنی لازم را با مسئولان کشور در این خصوص داشته باشیم.
۷۳۸۸*3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در