حقوق ورزش تهران توسط سایر دستگاه‌ها تصاحب شده است


حقوق ورزش تهران توسط سایر دستگاه‌ها تصاحب شده است

تهران-ایرنا- معاون مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به تصاحب حق ورزش تهران توسط سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت که وزارت ورزش درصدد است تا با برخورداری از ظرفیت قانونی این حق را برای استان احیا کند.

به گزارش عصر شنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، ژاله فرامرزیان در دومین جلسه مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اعتبارات فصل ۵ و ضعف ها و قوت های این موضوع در استان تهران پرداخت و گفت: حقوق ورزش تهران توسط سایر دستگاه ها تصاحب شده، مانند فصل ۵ که در استان تهران، حق آن ادا نشده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این جلسه در مورد وضعیت نیروی انسانی، زیرساخت نامناسب ورزش تهران، وضعیت اعتبارات عمرانی و تلاش برای گرفتن اعتبار ملی برای ورزشگاه تختی، گزارشی ارائه کرد.

رضا گلمحمدی تاکید کرد: آمار و ارقام در زمینه ورزش، نشانگر آنست که تهران به هیچ وجه، برخوردار نیست.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: تهران از لحاظ بودجه دارای محدودیت های فراوانی است، با این حال اعتقاد داریم ورزش ملی، مدیون ورزش استان تهران است.

فرید موسوی افزود: وظیفه ما به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حمایت از ورزش تهران است تا بتوانیم شاهد اثرگذاری ورزش پایتخت در ورزش کشور باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، گفت: این دومین جلسه نمایندگان تهرانی مجلس شورای اسلامی در مورد ورزش پایتخت است و به درخواست ورزشکاران، قهرمانان و شهروندان، خود را ملزم به حمایت از ورزش تهران می دانیم.

طیبه سیاوشی افزود: با برگزاری این گونه جلسات، تلاش خواهیم کرد مشکلات ورزش تهران را مرتفع نمائیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان هم در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، تاکید کرد: وجود ۴ هزار باشگاه خصوصی در تهران یک ظرفیت بالا برای مدیریت در ورزش تهران است.

ایرج رحمانی گفت: تهران نسبت به سایر استان ها از حساسیت کمتری در مجلس برخوردار است و این گونه جلسات می تواند بسیاری از مشکلات ورزش پایتخت را مرتفع کند.

گفتنی است در این جلسه، در مورد پروژه های نیمه کاره، تخصیص اعتبارات، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۲۷ بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

فاطمه ذوالقدر، فریده اولادقباد و محمود صادقی دیگر نمایندگان تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس بودند که در این نشست حاضر بودند.

تهرام/۷۲۴۷//۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت