بوندسلیگا؛ صدرنشینی موقت دورتموند با برتری قاطع برابر مربی سابق


بوندسلیگا؛ صدرنشینی موقت دورتموند با برتری قاطع برابر مربی سابق

دورتموند در دیداری حساس، لورکوزن را از پیش رو برداشت.

دورتموند در دیداری حساس، لورکوزن را از پیش رو برداشت.

به گزارش وبسایت نود، در ادامه رقابت های هفته چهارم بوندسلیگا آلمان بعد از ظهر شنبه و از ساعت 18 (به وقت تهران) 5 بازی به شکل همزمان برگزار شد که در مهم ترین بازی، دورتموند حریف خود را با شکست سنگینی بدرقه کرد.

در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، بوروسیا دورتموند تیم 6 امتیازی جدول در حضور 81365 تماشاگر ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک و با قضاوت دنیل سیبرت به مصاف بایرلورکوزن، تیم 7 امتیازی مسابقات رفت و در پایان به پیروزی 4-0 رسید.

آلکاسر در دقیقه 28 با ارسال اشرف حکیمی از جناح راست و ضربه تمام کننده پای چپ پاکو آلکاسر به گل نخست رسید تا روند استثنایی آلکاسر در ابتدای این فصل ادامه یابد. مهاجم اسپانیایی در تمامی 7 دیدار خود برای دورتموند و تیم ملی اسپانیا از ابتدای فصل 20-2019 موفق به گلزنی شده است.

در دقیقه 51 حرکت جیدن سانچو از سمت راست و پاس کات بک او، با فریب آلکاسر به رویس رسید تا کاپیتان دورتموند گل دوم تیمش را به ثمر رساند. رافائل گوئررو در دقیقه 83 و مارکو رویس در دقیقه 90 گل های سوم و چهارم دورتموند را به ثمر رساندند تا شکست پیتر بوژ برابر تیم سابق خود سنگین تر شود.

دورتموند با این پیروزی 9 امتیازی شده و پیش از دیدار حساس لایپزیش-بایرن، موقتا به صدر جدول رسید. لورکوزن نیز با همان 7 امتیاز فعلا در رده ششم جدول جای گرفته است.

در سایر دیدارهای همزمان نتایج زیر به دست آمد:

کلن 0-1 بوروسیا مونشن‌گلادباخ

ماینز 2-1 هرتابرلین

یونیون برلین 1-2 وردربرمن

آگسبورگ 2-1 آینتراخت فرانکفورت

در حساس ترین بازی هفته چهارم از ساعت 21 لایپزیش در ردبول آرنا میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس