ترک عادت ویلموتس به احترام عزاداری ایرانی ها


ترک عادت ویلموتس به احترام عزاداری ایرانی ها

به دلیل همزمانی بازی ایران- هنگ کنگ با روز عاشورا، مارک ویلموتس تصمیم گرفت پیراهن مشکی بپوشد.

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مارک ویلموتس در سومین تجربه حضور روی نیمکت تیم ملی ایران، دومین پیروزی خود را مقابل هنگ کنگ به‌دست آورد. دیداری که شکل و شمایل متفاوتی برای سرمربی تیم ملی ایران داشت. هم از لحاظ رسمی بودن و هم نوع پوشش مربی بلژیکی روی نیمکت تیم ملی.

مارک ویلموتس همیشه عادت دارد که روی نیمکت پیراهن سفید می‌پوشد. او به دلیل استفاده مکرر از پیراهن سفید، چه روی نیمکت تیم ملی بلژیک و چه ایران مشهور است اما مقابل هنگ کنگ تغییر ویژه‌ای را در او دیدیم. ویلموتس از پیراهنی به رنگ مشکی استفاده کرد که دلیل خاصی داشت. با توجه به اینکه بازی تیم ملی در روز عاشورا برگزار شد و ویلموتس هم از این موضوع خبر داشت، تصمیم گرفت از پیراهن مشکی در این دیدار استفاده کند و به همین دلیل دیگر شاهد پوشیدن پیراهن سفید توسط این مربی نبودیم.

ترک عادت ویلموتس به احترام عزاداری ایرانی ها

به نظر می‌رسد مارک ویلموتس در مدت زمان کوتاه حضورش در ایران، با اعتقادات و رسم و رسوم ایرانی‌ها آشنا شده و به همین دلیل سعی می‌کند تا هر طور شده با آن ها همخوانی داشته باشد. بنابراین راز پیراهن مشکی او هم همزمانی بازی ایران- هنگ کنگ با روز عاشورا بود که باعث شد مربی بلژیکی چنین تصمیمی بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط