پیش بازی شاهین - پیکان؛ جدال دو تیم بی امتیاز


پیش بازی شاهین - پیکان؛ جدال دو تیم بی امتیاز

در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر تیم شاهین شهرداری بوشهر مقابل پیکان صف‌آرایی خواهد کرد.

طرفداری- در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر تیم شاهین شهرداری بوشهر مقابل پیکان صف‌آرایی خواهد کرد.دو تیم در ورزشگاه شهید مهدوی به دنبال اولین پیروزی خود هستند

مشخصات بازی

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران
شاهین شهرداری بوشهر - پیکان
یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵
بوشهر، ورزشگاه شهید مهدوی

پیش بازی شاهین - پیکان؛ جدال دو تیم بی امتیاز

پیش‌بازی

بعد از لیگ پانزدهم زمانی که می شنویم عبدالله ویسی سکان هدایت تیمی را بر عهده میگیرد ناخودآگاه این سوال برایمان ایجاد می شود که آیا او باز هم با یک تیم غیر مدعی می تواند قهرمانی لیگ برتر را کسب کند یا خیر. حال او روی نیمکت شاهین است تیمی که شاید در حد خود خرید های مناسبی را انجام داده است و به موقع روند آماده سازی پیش فصل را آغاز کردند در روز هایی که بازیکنان و مربی تیم مصاحبه هایی را در مورد کمبود امکانات انجام داده اند شاهین به دنبال اولین امتیاز این فصل خود در هفته سوم، اولین امتیاز خانگی آنها اگر حتی به دنبال بقا هم هستند باید بتوانند از این بازی خانگی دست پر بیرون بیایند آنها در هفته اول به سپاهان و در هفته دوم به پدیده نتیجه را واگذار کردند و می بینیم که قرعه بدی نیز نصیب آنها شده است.

آیا شاهین هم می تواند مانند استقلال خوزستانی که در فصل قبل از قهرمانیش در پلی آف لیگ دسته اول حضور داشت عمل کند؟

پیش بازی شاهین - پیکان؛ جدال دو تیم بی امتیاز

پیکان هم دیگر تیم لیگ برتر است که دو بازی اول خود را واگذار کرده است و اصلا وضعیت مناسبی را در جدول ندارد و این ثابت می کند که دو تیم وضعیت نسبتا مشابهی با یکدیگر دارند. پیکان یکی از تیم با ثبات چند فصل اخیر بوده که همواره خود را در میانه های جدول دیده است اما عملکرد این فصل آنها مقداری نگران کننده بوده است و با باخت در بازی امروز از این تیم به عنوان کاندیدای سقوط می توان نام برد. آنها بازی اول خود را در مقابل پدیده و بازی دوم خود را مقابل نساجی واگذار کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا