پیام حضور «صدر» در کنار مقام معظم رهبری از زبان یکی از نزدیکان وی


پیام حضور «صدر» در کنار مقام معظم رهبری از زبان یکی از نزدیکان وی

فهمی افزود که صدر روابط شخصی و اجتماعی گسترده ای در ایران دارد و برای همین زیاد به ایران می رود و در این مدت حتی وقتی مواضعی خلاف مواضع ایران داشت هم سفرهایش به ایران قطع نشد.

به گزارش جام نیوز، «رائد فهمی» از سران ائتلاف سائرون وابسته به سید مقتدی صدر تأکید کرد که انتشار تصویر صدر در کنار رهبر ایران و فرمانده نیروی قدس سپاه «پیامی به داخل ایران» است.

او در مصاحبه با «الوسط نیوز» گفت که تصاویری که صدر را در تهران نشان می دهد از جانب ایران منتشر شده «و به نظر من قاسم سلیمانی اولین بار این تصاویر را در پایگاه خودش منتشر کرد».

به گفته فهمی نه حضور صدر در ایران عجیب است نه شرکت او در چنین مراسمی، اما نحوه پوشش حضور او در مراسم عزاداری در دفتر رهبر ایران با هدف ارسال پیغامی مشخص انجام شده است.

به نظر فهمی، ایران با انتشار تصاویر می خواست این پیغام را برساند که صدر روابط خوبی با ایران دارد و مواضعش با مواضع جمهوری اسلامی ناسازگار نیست.

پیام حضور «صدر» در کنار مقام معظم رهبری از زبان یکی از نزدیکان وی

او گفت که هدف ایران این است که ثابت کند اشتراکاتی در مواضع در قبال تنش های کنونی وجود دارد و صدر در نزاع ایران و امریکا از ایران حمایت می کند.

به گفته این عضو بلندپایه ائتلاف سائرون، ایران با انتشار این تصاویر در پی ارسال پیغام هایی درباره اوضاع کنونی عراق هم بود و این تصاویر نشان دهنده موضع آنها درقبال دولت «عادل عبدالمهدی» و خودداری از سرنگون کردن آن است.

او افزود که باید منتظر مواضع عملی صدر در توئیت ها یا دیدارهایش باشیم تا ببینیم تغییری در مواضع صدر پیش آمده یا نه.

هفته گذشته انتشار تصاویر سید مقتدی صدر در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در دفتر رهبر ایران در حالی که وی میان رهبر و قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، نشسته بود بازتاب گسترده ای در رسانه های و شبکه های اجتماعی یافت و باعث گمانه زنی های بسیاری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا