آگوئرو و دی بروینه در آستانه رسیدن به رکوردی جدید


آگوئرو و دی بروینه در آستانه رسیدن به رکوردی جدید

دو بازیکن سیتی یعنی آگوئرو و دی بروینه در آستانه ی ثبت رکوردی جدید قرار دارند.

به گزارش ورزش سه، امروز در حالی دو تیم منچسترسیتی و نوریچ به مصاف یکدیگر می روند که سیتی برای ادامه رقابت با لیورپول نیاز مبرمی به پیروزی در این رقابت دارد.

این بازی یک فرصت مناسب برای دو بازیکن منچسترسیتی نیز محسوب می شود تا بتوانند به دو رکورد در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کنند.


آگوئرو می تواند با گل زدن در این دیدار به اولین بازیکنی در تاریخ باشگاه منچسترسیتی تبدیل شود که توانسته در شش بازی متوالی برای این تیم گلزنی کند‌. رکوردی که پیش از این فرانسیس لی انگلستانی در حد فاصل نوامبر سال ۱۹۷۱ تا ژانویه ۱۹۷۲ از خود به ثبت رسانده بود.


همچنین در صورتی که کوین دی بروینه در بازی با نوریچ هم موفق به ارسال پاس گل شود در کنار تیری آنری، بازیکن سابق آرسنال به تنها بازیکنانی در تاریخ لیگ جزیره تبدیل می شوند که موفق به ثبت پاس گل در هر پنج بازی ابتدایی لیگ برتر شده اند.


نکته جالب دیگر در مورد بازی نوریچ و منچستر سیتی، به شکست ناپذیری سیتیزن ها در شش بازی اخیر خود، در ورزشگاه نوریچ باز می گردد.


همچنین تیم پپ در حالی در نه بازی اخیر خارج از خانه خود پیروز شده است که تنها دو تیم منچستر سیتی ۲۰۰۷ و چلسی ۲۰۰۸ را از این حیث از خود بالاتر می بیند که با یازده پیروزی خارج از خانه متوالی صاحب این رکورد هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی