2 نشریه جدید در گلستان منتشر شد


2 نشریه جدید در گلستان منتشر شد

گرگان - ایرنا - مسوول واحد نشریات و رسانه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار 2 نشریه جدید در این استان خبر داد و گفت: فصلنامه تخصصی ریاضی مثلث به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی غلامرضا ولی‌پور و دوهفته نامه فرهنگی، اجتماعی و تحلیلی پارس جم به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی اسماعیل مهاجر، پس از دریافت مجوز و با انتشار اولین شماره، فعالیت...

حسن دیلم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: گلستان یک روزنامه، یک دو روزنامه و بیش از ۱۴۰ هفته نامه، ماهنامه، دوهفته نامه، فصلنامه، سایت، پایگاه خبری و نشریات تخصصی دارای مجوز دارد.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول فصلنامه ریاضی مثلث هم با بیان اینکه گسترش مجلات تخصصی، یکی از شاخص‌های رشد علمی و فرهنگی است و می‌تواند به رشد نظریه‌پردازی، نوآوری و پاسخ به نیازهای فکر منجر شود، گفت: این نشریه با رویکرد آموزشی و پژوهشی افقی نو به روی مشتاقان گشوده است.

غلامرضا ولی‌پور اظهار داشت: فصلنامه مثلث محلی برای انتشار مقالات حوزه های علوم ریاضی است که هدف اصلی آن عمومی سازی ریاضی، آشنایی با تاریخ ریاضی ایران و جهان، آشنایی و بسط گسترش آگاهی جامعه از کاربرد های ریاضی است.

وی مخاطبین این نشریه را دانشجویان، دانش آموزان و اساتید ریاضی عنوان کرد و افزود: گسترش توزیع این نشریه استان گلستان است اما دامنه مخاطبین مقالات منتشر شده در آن می تواند کلیه افراد جامعه را در بر بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...