لالیگا| پیروزی خانگی رئال مادرید در اولین حضور رسمی ازار/ بنزما باز هم گلزنی کرد


لالیگا| پیروزی خانگی رئال مادرید در اولین حضور رسمی ازار/ بنزما باز هم گلزنی کرد

دومین روز از هفته چهارم لالیگا با پیروزی خانگی رئال مادرید و ثبت اولین بازی رسمی ازار برای کهکشانی‌‌ها مقابل لوانته آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی از هفته چهارم لالیگا، امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه مقابل لوانته با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

در این بازی رئال مادرید در حالی دومین برد فصلش را کسب کرد که تا دقیقه 49 با 3 گل اختلاف از حریف خود پیش بود. این گل‌ها را کریم بنزما در دقایق 25 و 31 و کاسمیرو در دقیقه 40 به ثمر رساندند. لوانته اما در دقیقه 49 توسط بورخا مایورال بازیکن سابق رئال مادرید، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و در دقیقه 75 هم دومین گل لوانته توسط گونسالو ملرو به ثمر رسید تا تیم میهمان به بازی برگردد و تا پایان بازی رئال مادرید را تحت فشار قرار دهد. به این ترتیب کهکشانی‌‌ها 15 دقیقه پایانی را با اضطراب دریافت گل تساوی سپری کردند، هر چند در نهایت توانستند پیروز از میدان خارج شوند.

رئال مادرید با کسب 3 امتیاز دیداری که اولین بازی خرید تابستانی‌اش ادن ازار بود، 8 امتیازی شد و فعلاً در رده دوم جدول قرار گرفته است. ازار به دلیل مصدومیت سه بازی قبلی تیم سفیدپوشان پایتخت اسپانیا را از دست داده بود.

امروز سه بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

لگانس - ویارئال، ساعت 18:30 (به وقت تهران)
رئال سوسیه‌داد - اتلتیکومادرید، ساعت 21
بارسلونا - والنسیا، ساعت 23:30

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان