به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با حکم مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه هفت سیما صمد پورنصاری مدیر پخش شبکه هفت سیما،حمید حامدی مدیر طرح و برنامه شبکه و سعید معدن کن مدیرگروه آموزش های رسمی این شبکه شدند.

دربخشی ازحکم صمد پورنصاری به عنوان مدیر پخش شبکه هفت سیما آمده است:

استفاده بهینه از تجربیات همکاران توانمند و خلاق در حوزه پخش، توجه به کادرسازی و کاربست ساز و کارهای نوین برای مدیریت مجموعه حساس و تاثیرگذار پخش،روزآمد کردن سیستم ها و روش ها برای بهره وری هرچه بیشتر،توجه و تمرکز جدی تر آرایش و چیدمان برنامه ها و میان برنامه با هدف جذابیت آنتن از جمله وظایف شما در این مسئولیت می باشد.

در بخش از حکم حمید حامدی به عنوان مدیر طرح و برنامه آمده است:

توجه اکید به رویکرد راهبردی شبکه در خصوص مهارت آموزی و شعار محوری «مردم،آموزش،مهارت» در همه طرح ها و برنامه ها به نحو مقتضی، طراحی برنامه های موثر و جذاب به منظور ارتقاء جایگاه شبکه و افزایش مخاطبان هدف،رویکرد مبنایی و مستمر به بیانیه گام دوم و راهبرهای حوزه محتوا در سازمان و ایجاد سازو کار مناسب برای تسری این راهبردها به برنامه های صف و تبدیل آن ها به کاربست رسانه ایاز جمله وظایف شما در این مسئولیت می باشد.

همچنین در بخشی از حکم سعید معدن کن به عنوان مدیرگروه آموزش های رسمی این شبکه آمده است:

کیفیت و کمیت آموزش های رسمی در جامعه امروز تبدیل به بزرگترین دغدغه خانواده ها، کارشناسان و مسئولان حوزه های مختلف علمی مهارتی شده است. لذا توجه به به آ»وزش های کاربردی/مهارت محور و نیز تمرکز بر مقوله دانایی منتج به توانایی،عطف نظر به «علم نافع» برای نسل جوان با عنایت به رویکرد مبنایی و اساسی «مردم،آموزش،مهارت»،تاکید بر تولیدبرنامه های جذاب و تاثیرگذار منطبق با اهداف و ماموریت های شبکه از وظایف شما در این مسئولیت است.