«صنعت فجر» برنده شهرآورد شیرازی‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان بود


«صنعت فجر» برنده شهرآورد شیرازی‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان بود

شیراز-ایرنا- شهرآورد شیرازی‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان روز شنبه با دیدار تیم‌های صنعت فجر و پارس آرا برگزار شد که تیم صنعت فجر برنده این دیدار بود.

این بازی که از هفته پنجم مسابقات فوتسال برتر بانوان کشور روز شنبه در سالن آیت الله ربانی شیراز برگزارشد، تیم صنعت فجر با نتیجه سه بر یک از سد تیم پارس آرا گذشت تا نوار تساوی دیدارهای این ۲ تیم در شهر آورد ( دربی ) قطع شود.
دیدار این ۲تیم به مانند همه شهرآوردها در فوتسال ایران از حساسیت زیادی برخوردار بود و آنها سعی داشتند که این بازی حساس را واگذار نکنند.
تیم صنعت فجر که میزبان دربی بود برای رسیدن به نخستین پیروزی در لیگ برتر بازی را در نیمه نخست خوب آغاز کرد و حاصل همین تفکر سه گلی بود که در این نیمه به ثمر رساندند و چندین فرصت خوب گلزنی هم از دست دادند.
تیم میزبان در این نیمه فشار زیادی روی دروازه حریفش آورد و با گلهای مرجان یوسفی ، صابره رحمانی و مریم چرخاوی به برتری رسیدند تا خیال شاگردان محبوبه رضوی سرمربی تیم فجر راحت شود و کار حریف را در همین نیمه تمام کنند.
درنیمه دوم تیم پارس آرا که انتظار دریافت سه گل را داشتد حملات زیادی را روی دروازه تیم فجر تدارک دیدند اما بازی منطقی بازیکنان تیم فجر اجاز ه ندادند حریف گلهای خورده را جبران کنند.
تلاش بازیکنان تیم پارس آرا در نیمه دوم تنها یک بار نتیجه داد و مریم نوری مهاجم گلزن این تیم از اشتباه مدافعان فجر سود برد و یکی از گل های خورده را جبران کرد و در نهایت این بازی با برتری سه بر یک تیم صنعت فجر پایان یافت و آنها جشن نخستین پیروزی را با برد در شهر آورد، گرفتند تا حلاوت بیشتری داشته باشد.
با پایان یافتن هفته پنجم تیم مس رفسنجان با ۱۲ امتیاز صدرنشین شد، تیم سایپا تهران که این هفته استراحت داشت با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم ایستاد، تیم پارس آرا ششم شد و تیم صنعت فجر هم با این برد با یک پله صعود در رده یازدهم قرار گرفت.
در رقابت‌های فوتسال لیگ برتر بانوان ۱۳ تیم شرکت دارند و به صورت دوره‌ای با هم بازی خواهند کرد.
۹۶۰۰ / ۲۰۲۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار