کاهش 460 میلیاردتومانی بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته


کاهش 460 میلیاردتومانی بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان گفت: بنا به اعلام دستگاه‌های مربوطه در سال گذشته 460 میلیارد تومان بدهی دستگاه های اجرایی استان از محل تهاتر کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز شنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان افزود: نیاز کنونی این است که دستگاههای اجرایی، طی دو هفته آینده جدولی از اسامی پیمانکارانی که دستگاه های اجرایی به آنها بدهکار هستند و بدهکاری قطعی شده تا پایان سال های ۹۶ و ۹۷ به تفکیک را تدوین کنند و در مقابل آن بدهی هر پیمانکار به بانک ها تا پایان سال های ۹۶ و ۹۷ و بدهی مالیاتی پیمانکاران تا پایان سال های ۹۶ و ۹۷ ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است کمیته ای چهارگانه برای پیگیری موضوع، بررسی این جدول و دریافت تائیدیه بانک ها و سایر مراجع مربوطه تشکیل شود.

استاندار کرمان به موضوع واگذاری پروژه ها نیز اشاره و بیان کرد: زمانبندی لازم برای واگذاری پروژه های تعیین شده، ابتدای آذرماه است و در این رابطه در ۱۰۹ مورد باید کار واگذاری آنها انجام شود.

فدائی بیان کرد: در این نشست پیشنهاد معاونت اقتصادی استانداری برای اضافه کردن تعدادی از مناطق محروم استان به مصوبه مناطق تحت پوشش محور شرق و غرب کشور مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در چهارمین شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان ابلاغ اعتبارات جدید هزینه ای و تملک دارایی استان کرمان نیز تصویب شد.

۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟