نمایشگاه گروهی عکس «عصر پریشانی» در اصفهان گشایش یافت


نمایشگاه گروهی عکس «عصر پریشانی» در اصفهان گشایش یافت

اصفهان - ایرنا - نمایشگاه گروهی عکس «عصر پریشانی» روز شنبه در گالری سعدی حوزه هنری اصفهان گشایش یافت.

مسوول برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در نمایشگاه یاد شده ۳۰ اثر از ۱۶ عکاس با موضوعات اخلاق، اندیشه، قرن معاصر، جامعه، معنویت، هویت شهری، هویت فردی و آیین های مذهبی در معرض دید عموم قرار داده شده است.

مهدی زرگر، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد قالب و نگاه جدید به عکاسی در موضوعات مربوط ذکر کرد و ادامه داد: عکاسی‌ها بویژه در ایام محرم و عزاداری‌ها یک قالب کلیشه ای پیدا کرده و می‌توان با راهکارهایی، آثاری نوین و اثربخش خلق کرد، بر همین مبنا و برای تشویق بیشتر عکاسان این نمایشگاه گشایش یافت.

وی افزود: محمدرضا جعفری، احسان جزینی، بنفشه پیش خوان، زهره لک، مرتضی صالحی، مرتضی زنگنه، عبدالله جعفری، بهنام نصر، فرهاد زرگریان، حمید عزیزی، مهدی قانونی، سید علی رضویان، زهرا انالی، الهه رهبران، پانته‌آ صادقی، امیرحسین کمالی، پیمان شاه سنایی و عباس غفوری عکاسانی هستند که آثارشان به مرحله نهایی راه یافت.

به گفته مسوول نمایشگاه، نمایشگاه عکس عصر پریشانی با مشارکت بنیاد فرهنگی آموزشی امام صادق (ع)، شهرداری و حوزه هنری برپا شده و تا ۲۷ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه مندان است.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ عکس به دبیرخانه ارسال، ۲۷۰ اثر توسط داوران ارزیابی و در نهایت ۳۰ عکس انتخاب شد، اضافه کرد: آثار این نمایشگاه در ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر و بصورت رنگی و سیاه سفید است.

زرگر تصریح کرد: این رخداد فرهنگی هنری برای سال آینده قابلیت تبدیل به یک جشنواره سراسری را خواهد داشت و برای تحقق این امر تلاش خواهیم کرد.

۶۰۲۰/۶۰۲۶/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات