قاتل وحشی در جشنواره ی فجر


قاتل وحشی در جشنواره ی فجر

رکنا: «قاتل و وحشی» برای حضور در جشنواره فجر آماده می شود.

جدیدترین فیلم بلند سینمایی حمید نعمت الله «قاتل و وحشی» نام دارد که پیش از این، خبر حضور لیلا حاتمی و امین حیایی در آن رسانه‌ای شده بود.

«قاتل و وحشی»، فیلمی با ژانر اجتماعی است در مرحله پیش تولید قرار دارد و با این روند کاری احتمالا به زودی فیلمبرداری آن آغاز می‌شود و در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.طی هفته های گذشته مراحل انتخاب لوکیشن و طراحی دکور این فیلم انتخاب بازیگرانش انجام شده همینطور دیگر بازیگران این اثر ستاره اسکندری، سام نوری، شهرام حقیقت دوست، علی علایی، یاسمن معینی و... هستند.

گفتنی است آخرین اثر حمید نعمت الله «شعله ور» بود.

لیلا حاتمی پیش از این در «بی پولی» و «رگ خواب» نعمت الله همکاری کرده است.لیلا حاتمی که پیشتر نیز نقش هایی با ظاهر آرام در این فیلم ها باری کرده انتظار می رود این بار نقش متفاوت را ایفا کند.

گفته می شود امین حیایی نقش مقابل لیلا حاتمی را ایفا خواهد کرد.امین حیایی هم پیش از این در «شعله‌ور» حمید نعمت‌الله هم نقش متفاوتی ایفا کرده بود.

او از این گفته که نقشش در این فیلم نسبت به آثار قبلی‌اش متفاوت است و قرار است یک نقش اور اکت (فرابازیگری) و کاراکتری بیرون‌گرا را بازی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی