برخی سیاسیون دچار توهم شده‌اند/ لزوم برخورد قاطع قوه قضاییه با علی مطهری


برخی سیاسیون دچار توهم شده‌اند/ لزوم برخورد قاطع قوه قضاییه با علی مطهری

نماینده ادوار مجلس در واکنش به ماجرای دروغ دختر آبی و اظهارات برخی سیاسیون در این مورد گفت: برخی سیاسیون مسئله‌دار دچار توهم شده‌اند و قوه قضاییه با امثال علی مطهری باید برخورد قاطع انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کرمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص انتشار اکاذیب در ماجرای دروغ دختر آبی اظهار داشت: برخی دستگاه ها، خبرگزاری ها، گروه ها و شبکه ها که اقدام به انتشار اخبار کذب کردند پس از روشن شدن ماجرا اعتبار خود را زیر سوال بردند.

وی افزود: دیری نخواهد پایید که دست‌های پنهان پشت چنین حرکت‌هایی برای مردم رو شود که نباید به این سادگی فریب اخبار جعلی را بخورند.

این کارشناس مسائل سیاسی در مورد اظهارنظرهای سیاسیونی چون علی مطهری هم گفت: این آقایان در سناریوهای رقم خورده توسط دشمنان دچار فتنه زدگی شدند.

کرمی راد تصریح کرد: آدم های تقریبا سیاسی مسئله دار با ذهنیت هایی که از پیش دارند دچار توهم و فتنه شده اند.

وی خاطرنشان کرد: این حرکتهایی که از پیش طراحی شده نشان می دهد که عده ای سیاسی بر خرمن آتش جریان فتنه می دمند و این جنگ روانی را در سطح جامعه بیشتر و جو را ملتهب می کند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخنگوی قوه قضاییه آخرین نظر را درباره مرگ سحر خدایاری بیان کرد، افزود: بنابراین قوه قضاییه با افرادی چون علی مطهری و هر فرد دیگری که بخواهد خارج ازآنچه در واقعیت رخ داده و به منظور ایجاد ذهنیت هایی برای دیگران پافشاری کنند باید به طور قاطع برخورد کند.

کرمی راد بیان داشت: برخورد قاطع قوه قضاییه باعث می شود یک بار برای همیشه چنین مسائلی حل شود تا کسی جرات نکند جو جامعه را متشنج کند و به مسائلی از این دست که بیشتر ضد انقلاب به آن دامن بپردازد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی