وقتی یک سفارش اینترنتی پیتزا کل محله را به دردسر می‌اندازد!


وقتی یک سفارش اینترنتی پیتزا کل محله را به دردسر می‌اندازد!

اپلیکیشن Pizza شرکت Domino، یک اپلیکیشن‌ سفارش غذا است که مانند اکثر اپلیکیشن‌های غذا، به مشتریان اجازه می‌دهد تا یادداشت‌های‌ خود را بر روی سفارش‌ها بگذارند. این بدین معنی است که کاربران می‌توانند توضیحاتی مانند داشتن آلرژی غذایی، درخواست دستمال اضافی، نحوه ارسال بسته غذا و مواردی از این‌دست را در آن قید کنند. با این‌حال، به نظر می‌رسد که یک نفر...

اپلیکیشن Pizza شرکت Domino، یک اپلیکیشن‌ سفارش غذا است که مانند اکثر اپلیکیشن‌های غذا، به مشتریان اجازه می‌دهد تا یادداشت‌های‌ خود را بر روی سفارش‌ها بگذارند. این بدین معنی است که کاربران می‌توانند توضیحاتی مانند داشتن آلرژی غذایی، درخواست دستمال اضافی، نحوه ارسال بسته غذا و مواردی از این‌دست را در آن قید کنند. با این‌حال، به نظر می‌رسد که یک نفر که قصد استفاده از این برنامه را داشته، باعث شده تا واحد ضربت پلیس یا سوات (SWAT)، در یک خانه وارد عمل شود.

گروه سوات زمانی وارد عمل می‌شود که کسی با پلیس تماس می‌گیرد و ادعا می‌کند که در جایی گروگان‌گیری اتفاق افتاده است. از آنجاییکه پلیس هیچ راهی برای تایید واقعی بودن این ادعا ندارد، چاره‌ای ندارند جز اینکه آن را درست تلقی کند و با تاکتیک‌ها و سلاح‌های پیشرفته در محل حاضر شوند.

وقتی یک سفارش اینترنتی پیتزا کل محله را به دردسر می‌اندازد!

به گفته FBI، سواتینگ تماس‌هایی هستند که برخی از افراد به شوخی با هر کدام از سرویس‌های اورژانس می‌گیرند و با گزارش غلطی که از یک اتفاق بحرانی می‌دهند، واحدهای اورژانس را به عمل وامی‌دارند. گزارش یک حادثه بحرانی، معمولا واحد ضربت پلیس و گروهای دیگری مانند تیم کشف و خنثی‌سازی بمب را به حالت آماده‌باش درمی‌آورد و منجر به تخلیه مدارس، ادارات و خانه‌ها می‌شود.

خوشبختانه در این مورد خاص کسی آسیب ندیده است. افرادی که در خانه موردنظر زندگی می‌کردند به بیرون از منزل اسکورت شدند و مورد مصاحبه قرار گرفتند. اما موضوع جالب این بود که هیچ‌کدام از آنها نمی‌دانست که چه خبر است. پلیس در حال بررسی موضوع است و عقیده دارد که این اتفاق، می‌تواند یک مورد سواتینگ باشد. در گذشته، چندین مورد از این‌گونه گزارش‌های غلط باعث مرگ و آسیب‌دیدگی افراد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟