آیا در مورد رابطه قبلی به همسر بگوییم؟


صحبت کردن در مورد رابطه عاطفی قبلی آیا با همسر و یا عشق جدید در مورد رابطه قبلی و یا حتی رابطه جنسی قبلی چیزی باید بگوییم؟ اگر هر چیزی در مورد صبحت در رابطه با رابطه های قبلی شنیده اید فراموش کنید. شما می توانید در مورد روابط قبلی خود با فرد تازه تا … نوشته آیا در مورد رابطه قبلی به همسر بگوییم؟ اولین بار در مجله تاپ‌ناز‌ پدیدار شد.

آیا در مورد رابطه قبلی به همسر بگوییم؟

صحبت کردن در مورد رابطه عاطفی قبلی

آیا با همسر و یا عشق جدید در مورد رابطه قبلی و یا حتی رابطه جنسی قبلی چیزی باید بگوییم؟ اگر هر چیزی در مورد صبحت در رابطه با رابطه های قبلی شنیده اید فراموش کنید. شما می توانید در مورد روابط قبلی خود با فرد تازه تا حدی صحبت کنید ولی این صحبت کردن هم شرایط خاصی دارد.

اگر برای بار است که طرق مقابلتان را می بینید، بهتر است که در مورد روابط قبلی خود با او صحبت نکنید.

در واقع حرف زدن در مورد روابط قبلی یک زنگ خطر است، زیرا این پیغام را به طرف مقابل می دهد که هنوز هم درگیر روابط قبلی خود هستید.

شاید واقعا درگیر روابط قبلی خود نباشید، ولی او نمی تواند دلیل منطقی برای حرف های شما در مورد عشق قبلی تان پیدا کند و همین سوء برداشت باعث دوری او از شما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اگر شوهرم در مورد رابطه جنسی با همسر قبلی پرسید چه بگویم؟

چرا باید در مورد رابطه قبلی حرف بزنیم؟

وقتی که فردی از گذشته اش برای شما صحبت می کند، نخستین چیزی که به ذهن شما خطور می کند این است که او هنوز هم درگیر رابطه قبلی اش است. شاید در بعضی از موارد این تصور درست باشد، ولی همیشه اینطور نیست.

در واقع حرف زدن در مورد رابطه قبلی فوایدی هم خواهد داشت که شاید از آن اطلاع نداشته باشید. وقتی که شما در مورد تجربه های تلخ صحبت می کنأ، در حقیقت انرژی های منفی را تخلیه می کنید و از غم خود کم می کند. علاوه بر این کار به شما کمک می کند که بتوانید رابطه قبلی و اتفاقاتی که برای شما پیش افتاده را تجزیه و تحلیل کنید و از آنها برای بهبود رابطه فعلی خود کمک بگیرید.

شاید فکر کنید که با حرف زدن در مورد روابط قبلی به زخم هایتان نمک می پاشیدف ولی واقعیت این است که نادیده گرفتن آن هم به صلاح شما نمی باشد. در واقع شما باید به اتفاقات گذشته خود فکر کنید تا بتوانید اشتباهاتی را که انجام داده اید را بشناسید و از رخ دادن مجدد آنها جلوگیری کنید.

هر کسی که به شما گفته صحبت کردن در مورد رابطه قبلی اشتباه است و به غم شما اضافه می کنید اشتباه گفته است. شما با حرف زدن در مورد آن می توانید از گذشته خود دور شوید به سوی جلو حرکت کنید.

آیا در مورد رابطه قبلی به همسر بگوییم؟

چرا باید در مورد رابطه قبلی با فرد جدید حرف بزنیم؟

خاتمه دادن یک رابطه عاطفی، سختی های خاص خودش را دارد. گاهی آنقدر غرق در غم می شویم که دوست داریم تنها باشیم و گاهی هم نیاز داریم تا در مورد اتفاقاتی که برای ما افتاده است با کسی درد و دل کنیم.

برای این کار شما می توانید با افراد خانواده، دوستان یا هر کسی که قابل اعتماد است حرف بزنید.

حتی اگر کسی در اطراف خود سراغ ندارید، می توانید از یک مشاور کمک بگیرید. آنها هم گوش شنوا دارند و هم می توانند به شما پیشنهادهای مفید بدهند.

صحبت کردن با دیگران در مورد عشق قبلی باعث می شود که شما خودتان را بیشتر بشناسید، با اشتباهاتی که داشته اید هم اشنا می شوید. اگر فردی از زاویه دیگری به گذشته شما نگاه کند و آن را تجزیه و تحلیل کند، شما بیشتر به اشتباهاتی که داشته اید، آگاه خواهید شد. اگر چه حرف زدن در مورد رابطه قبلی این پیغام را به دیگران می دهد که شما هنوز گذشته را فراموش نکرده اید، ولی در واقعیت باعث می شود که شما تمام آن اتفاقات تلخ را برای خودتان حل نمایید و به سمت اینده پیش بروید.

ولی چرا باید در مورد رابطه قبلی خود با کسی که به تازگی وارد زندگی مان شده است صحبت کنیم؟

شاید پیش خود فکر کنید که گذشته های گذشته است و دیگر نباید به آن فکر کرد ولی باید بدانید که ما در هر شرایطی تحت تاثیر گذشته خود هستیم، پس به اشتراک گذاشتن تجربیاتی که به دست آمده است، می تواند برای هر دوی شما و رابطه شما مفید باشد.

اگر به تازگی رابطه خود را آغاز کرده اید، بهتر است که در موردرابطه قبلی با طرف مقابل حرف نزنید. ولی اگر رابطه شما جدی تر شد، باید در مورد کلیت ان و مشکلاتی که باعث جدایی شما از هم شده است حرف بزنید که باعث می شود که اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.

چه چیزهایی را باید به شرک زندگی گفت و چه چیزهایی را نباید بگوییم؟

با صحبت کردن در مورد رابطه قبلی، رابطه شما بر پایه صداقت بنا می شود و طرف مقابل را هم در گذشته خود شریک کرده اید.

در واقه او نسبت به گذشته شما حس دلسوی، غم یا حتی شادی می کند و همین باعث می شود که صمیمیت شما با هم بیشتر شود.

علاوه بر این شریک شما می تواند خیلی از رفتارهای شما را ریشه یابی کند. مثلا او از تعریفات شما متوجه می شود که شما چرا از عشق قبلی خود دست کشیده اید و به همین دلیل سعی می کند با احتیاط بیشتری رفتار کند.

باید حواستانباشد، وقتی که دارید در مورد گذشته صحبت می کنید، تاکید را روی خودتان بگذارید نه فردی که در زندگی شما بوده است، زیرا در این صورت ممکن است که نتیجه برعکس شود و حسادت طرف مقابل را برانگیزد.

صحبت کردن در مورد رابطه قبلی یا فردی که در حال حاضر در زندگی شما است، کار سختی است.

در واقع شما باید این کار را با احتیاط انجام دهید تا حساسیت طرف مقابل را به همراه نداشه باشد. فکر فرار کردن از این کار به سرتان نزدند، زیرا رابطه عاظفی شما مانند مذهب، سیاست، خانواده و عقایدتان بسیار اهمیت دارد و باید از همان ابتدا در مورد آن با هم حرف بزنید تا اگر ابهامی وجود دارد رفع شود.

همه چیز را نباید بگویید، زیرا ممکن است که نتیجه برعکس در پی داشته باشد. مثلا شما نباید در مورد رفتارهای عشقی قبلی خود صحبت کنید.یا بگویید او این کار را می کرد و آن کار را می کرد. با این حرف ها باعث می شوید طرف مقابل فکر کند شما هنوز ناراحتی هایتان را فراموش نرکده اید. بله شما را فردی تصور می کند که هیچ مسئولیتی به عهده نمی گیرید و تمام مشکلات را گردن این و آن می اندازید.

در واقع حرف های شما نباید مخاطب خاصی داشته باشد یا به بیان دیگر نباید اسم کسی را ببرید و باید روی اتفاقاتی که روی شما تاثیر داشته اند تمرکز کنید.

نباید مکالمه شما یک طرفه باشد. اگر دیدید که شما فقط صحبت می کنید و طرف مقابل ساکت است از او بخواهید که در بحث شرکت کند و در مورد تجربیاتش به شما بگوید.

تعداد رای: 0 و امتیازات: 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی