سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان از برگزاری دوره آموزشی رانندگی به روش تدافعی در شرکت گاز استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید حسن موسوی هدف از برگزاری دوره آموزشی رانندگی را ایمنی ترافیک و رانندگی تدافعی در راستای اجرای دستورالعملHSE در زمینه ایمن سازی ناوگان حمل و نقل شرکت عنوان کرد.

سید حسن موسوی گفت: در این دوره آموزشی تمامی رانندگان شرکت در بخش های تاکسیرانی ، اجرای طرح ها و امدادگران با کلیات اهمیت رانندگی به روش تدافعی آشنا شدند.

وی افزود: دراین دوره تعداد 245 نفر از رانندگان شامل؛ 100راننده جاری و 145راننده پروژه ای حضور یافتند با عوامل موثر در تصادفات رانندگی آشنا شدند.

موسوی گفت: محتوای این دوره شامل کلیات اهمیت رانندگی به روش تدافعی، مقررات عمومی رانندگی و آشنایی با مجموعه مقرارت راهنمایی و رانندگی ، انواع تصادفات و بررسی علل آنها، نکات ایمنی در رانندگی بازدید و بازرسی خودرو ، محورهای رانندگی و ویژگی های راننده بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان در پایان سخنان خود افزود: امیدواریم این دوره آموزشی باعث فعالیت منظم و منطقی و سیستماتیک برای دستیابی به دانش نو،بهبود و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به همکاران گرامی را به همراه داشته باشد.

گفتنی است؛ دوره آموزشی رانندگی به روش تدافعی در شرکت گاز استان اصفهان بمدت 245 نفر روز برگزار و در پایان به شرکت کنندگان گواهی نامه مربوطه اعطاء شد.

برگزاری دوره آموزشی رانندگی به روش تدافعی در شرکت گاز استان اصفهان