مدیران پرستاری قدرت دفاع از پرستاران را ندارند


مدیران پرستاری قدرت دفاع از پرستاران را ندارند

سلامت نیوز: عضو نظام پرستاری خرم آباد با بیان این که مشکلات مدیران و سوپروایزران پرستاری جدا از پرستاران بالین نبوده، گفت: مشکلات پرستاران به قوانین دانشگاهی بازمیگردد و از طریق مدیران و سوپروایزران قابل حل نخواهد بود زیرا مدیران پرستاری قدرت دفاع از پرستاران را ندارند. به گزارش سلامت نیوز، صادق امامی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام...

سلامت نیوز: عضو نظام پرستاری خرم آباد با بیان این که مشکلات مدیران و سوپروایزران پرستاری جدا از پرستاران بالین نبوده، گفت: مشکلات پرستاران به قوانین دانشگاهی بازمیگردد و از طریق مدیران و سوپروایزران قابل حل نخواهد بود زیرا مدیران پرستاری قدرت دفاع از پرستاران را ندارند.

به گزارش سلامت نیوز، صادق امامی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با اشاره به این که پرستار در هر رده ای که قرار داشته باشد باز هم پرستار است و تفکیک آنها کار درستی نخواهد بود ، اظهار داشت: جداسازی پرستاران و تفکیک کارانه های آنان کار درستی نخواهد بود و باعث ایجاد تبعیض و بی عدالتی در بین پرستاران هر بخش خواهد شد .

وی با بیان این که اعتبار بخشی یکی از فعالیت هایی است که پرستاران را از بالین دور می کند، تصریح کرد: اعتبار بخشی نوعی کاغذ بازی محسوب می شود و بیشتر وقت پرستاران را به خود اختصاص می دهد و این امر باعث ایجاد فاصله بین پرستار و بیمار می شود.

عضو نظام پرستاری خرم آباد با اعتقاد به این که مدیران پرستاری قدرت کافی برای دفاع از پرستاران ندارند، خاطر نشان کرد: مشکلات پرستاران به قوانین دانشگاهی بازمیگردد و از طریق مدیران و سوپروایزران قابل حل نخواهد بود و اگر قوانین به درستی اجرا شوند قطعا به نفع تمامی پرستاران در هر رده ای خواهد بود .

وی افزود: در جهت پیش برد اهداف پرستاری، مسئولین می توانند همگام با سازمان نظام پرستاری قدم بردارند تا قوانین برای پرستاران اجرایی شود که این مهم به نفع مدیران و سایر رده های پرستاری و مردم خواهد بود..

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد