روحانی برای شرکت دراجلاس سه جانبه به آنکارا سفرمی‌کند


روحانی برای شرکت دراجلاس سه جانبه به آنکارا سفرمی‌کند

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، اظهار داشت: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به دعوت رسمی رئیس جمهور ترکیه، یکشنبه (24 شهریور) به پایتخت این کشور سفر می کند. اسماعیلی ادامه داد: رئیس جمهور برای حضور و سخنرانی در پنجمین دور اجلاس سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه که روز...

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، اظهار داشت: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به دعوت رسمی رئیس جمهور ترکیه، یکشنبه (۲۴ شهریور) به پایتخت این کشور سفر می کند.

اسماعیلی ادامه داد: رئیس جمهور برای حضور و سخنرانی در پنجمین دور اجلاس سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه که روز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه و در ادامه رایزنی های سه کشور ضامن روند آستانه برای حل بحران سوریه برگزار خواهد شد، به آنکارا سفر می کند.

وی افزود: علاوه بر مذاکرات روسای جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه در قالب این اجلاس، طرفین برای ادامه و توسعه همکاری های سه جانبه در حوزه های مختلف اقتصادی و همچنین ارتباطات منطقه ای گفتگو خواهند کرد.

اسماعیلی گفت: رئیس جمهور کشورمان همچنین در حاشیه اجلاس آنکارا، دیدارهای جداگانه ای با روسای جمهوری فدراسیون روسیه و ترکیه خواهد داشت که در آن مهمترین مسائل فیمابین و روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، روحانی را در این سفر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی همراهی خواهند کرد.

همچنین، رئیس جمهور شامگاه دوشنبه به تهران باز خواهد گشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن