دلیل قطع همکاری مازیار فلاحی با سریال «ترور خاموش» در دقیقه 90


مازیار فلاحی که قرار بود خواننده تیتراژ «ترور خاموش» باشد، درباره دلیل لغو قرار داد خود با این سریال توضیح داد. نوشته دلیل قطع همکاری مازیار فلاحی با سریال «ترور خاموش» در دقیقه 90 اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

دلیل قطع همکاری مازیار فلاحی با سریال «ترور خاموش» در دقیقه 90دلیل قطع همکاری مازیار فلاحی با سریال «ترور خاموش» در دقیقه 90مازیار فلاحی که قرار بود خواننده تیتراژ «ترور خاموش» باشد، درباره دلیل لغو قرار داد خود با این سریال توضیح داد.

سریال«ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری با موضوع مواد مخدر و قاچاق انسان، از جمعه ۲۲ شهریور ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک رفت.

خواننده اصلی تیتراژ این سریال مازیار فلاحی بود که در دقیقه ۹۰ انصراف داد و رضا یزدانی جای او را گرفت.

مازیار فلاحی در توضیح قطع همکاری‌اش با این سریال در پست اینستاگرامی خود نوشت: «در رابطه با تیراژ سریال «ترور خاموش» که قرار بود با صدای من از شبکه یک سیما پخش بشه، به اطلاعتون میرسونم علی‌رغم تغییرات زیادی که از من خواسته شد تا در این قطعه برخلاف میلم اعمال کنم و پس از انجام اصلاحات متعدد در پایان خبر رسید که کل این قطعه مجوز پخش از تلویزیون نخواهد داشت. لذا من در این سریال با دوستان عزیز همکاری نخواهم داشت»

دلیل قطع همکاری مازیار فلاحی با سریال «ترور خاموش» در دقیقه 90

دلیل قطع همکاری مازیار فلاحی با سریال «ترور خاموش» در دقیقه 90

۵۷۲۴۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس