ترانه مازیار فلاحی توسط صدا و سیما وتو شد !


ترانه مازیار فلاحی توسط صدا و سیما وتو شد !

رکنا: «ترور خاموش» سریال جدیدی از شبکه یک،که بدون حضور مازیار فلاحی روی آنتن می‌رود.

موضوع این سریال در حوزه مواد مخدر Drugs و قاچاق Contraband انسان است و از جمعه ۲۲ شهریور ساعت 22:15 پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی سریال، «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری، دومین همکاری مشترک این دو پس از تجربه موفق سریال «سارق روح» است و این بار هم روی یک موضوع حساس امنیتی دست گذاشته است.

همچنین قرار بود خواننده اصلی تیتراژ این سریال مازیار فلاحی باشد که در دقیقه ۹۰ انصراف داد و رضا یزدانی جای او را گرفت.

مازیار فلاحی در توضیح قطع همکاری‌اش با این سریال در پست اینستاگرامی خود نوشت: "در رابطه با تیراژ سریال "ترور خاموش" که قرار بود با صدای من از شبکه یک سیما پخش بشه، به اطلاعتون میرسونم علی‌رغم تغییرات زیادی که از من خواسته شد تا در این قطعه برخلاف میلم اعمال کنم و پس از انجام اصلاحات متعدد در پایان خبر رسید که کل این قطعه مجوز پخش از تلویزیون نخواهد داشت. لذا من در این سریال با دوستان عزیز همکاری نخواهم داشت"

ترانه مازیار فلاحی توسط صدا و سیما وتو شد !

از دیگر سرفصل‌های «ترور خاموش» که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید شده است. معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی اشاره کرد.

سعید راد، پریوش نظریه، پرویز فلاحی پور، ستاره اسکندری، رضا مولایی، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، شایسته ایرانی، سامیه لک، مهدخت مولایی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف زاده، سمیرا حسینی، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، علی جلالی، آوا دارویت و هادی نوری از بازیگران سریال «ترور خاموش» هستند.

عوامل اصلی این سریال عبارتند از تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، مدیرتولید: مرتضی متولی، جانشین تولید: کامیاب متولی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا وداد تقوی، تدوین: حمیدرضا قربانی، پری سا ناهیدپور، جلوه‌های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: مهدیه اعرابی، طراح لباس: مرجان گلزار، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، مدیر صدابرداری: حمیدرضا یارندپور، موسیقی: آرش بادپا، مدیر برنامه ریزی: سید جواد حسینی.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!