رئیس فدراسیون قایقرانی با دبیرکل کنفدراسیون کانوئینگ آسیا دیدار کرد


رئیس فدراسیون قایقرانی با دبیرکل کنفدراسیون کانوئینگ آسیا دیدار کرد

رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان با رئیس و دبیرکل کنفدراسیون کانوئینگ دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی با دبیرکل کنفدراسیون کانوئینگ آسیا دیدار کرد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات آزمایشی المپیک در توکیو آغاز شده و ملی‌پوشان ایران نیز قرار است در این مسابقات حضور داشته باشند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران نیز در این رویداد حضور دارد که در جریان آن با رئیس و دبیرکل کنفدراسیون کانوئینگ دیدار و گفت‌وگو داشت.

سهرابیان در ژاپن با شوکن ناریتا رئیس ژاپنی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا دیداری داشت که در آن هر ۲ طرف به گسترش همکاری‌ها و توسعه هرچه بیشتر این رشته در ایران و آسیا تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: ۲ قایقران عازم توکیو شدند

سهرابیان در این دیدار درباره برنامه‌های توسعه‌ای فدراسیون قایقرانی صحبت کرد و از طرح ایجاد آکادمی پژوهشی در ایران گفت که مورد توجه ناریتا قرار گرفت.

همچنین رئیس فدراسیون قایقرانی ایران بر آمادگی فدراسیون کشورمان برای ایجاد پژوهشگاه علمی قایقرانی با همکاری فدراسیون جهانی تاکید کرد که این طرح هم مورد استقبال رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا قرار گرفت.

علیرضا سهرابیان در جریان مسابقات آزمایشی المپیک با لوک وای هونگ دبیرکل هنگ کنگی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا نیز دیدار داشت. در این دیدار دبیرکل کانوئینگ آسیااز توسعه و رشد قایقرانی کشورمان تقدیر کرد و تاکید داشت کنفدراسیون کانوئینگ آسیا از تمامی برنامه‌های توسعه‌ای قایقرانی در ایران حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: ملی پوش قایقرانی ایران سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرد

رئیس فدراسیون قایقرانی در این دو دیدار گزارشی کامل از طرح‌های علمی پژوهشی و توسعه‌ای فدراسیون به مسئولان آسیایی ارائه کرد که این طرح‌ها مورد استقبال رئیس و دبیرکل کنفدراسیون کانوئینگ آسیا قرار گرفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از قایقرانی ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403